Inlägg från: Emelie 1987 |Visa alla inlägg
  • Emelie 1987

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Jag är klar med allt julhandlande, men julbak och förberedelser hos min mamma är vi långt ifrån klara med. Inte ens jag som är höggravid slipper undan när mamma ställer till med julfest. 

Blivande trebarnsmamma <3
  • Emelie 1987
    FruMadde4barnTätt skrev 2013-12-18 09:16:54 följande:
    Hej

Då var jag gravid igen Glad med 5:e barnet.
    BF 17 augusti. Mår illa och har en del problem med vad jag ska äta och tarmen. Blir förstoppad hela tiden av allt jag äter och får då blod också från tarmen. Verkar bäst med gröna smoothies och fet fisk som makrillfile. Måste ändå fortsätta med mjölkfritt och glutenfritt. Fått börja med medicinen igen.

Min son mår jättebra och kan äta ganska mycket olika mat och även provivia isglass kan jag göra till honom, så roligt!

vi är klara med alla julklappar.

vad roligt med en liten valp
    Stort grattis till femte barnet.  
  • Emelie 1987

Själv fick jag inviga med besök på förlossningen med Braxton Hicks-sammandragningar.

• Emelie 1987

Älskade lilla dotter, mamma längtar efter dig så otroligt mycket, men på fredag är det fem veckor kvar tills du är beräknad. Hjärta Gravid

Vi får helt enkelt ta det en dag i taget.

• Emelie 1987
    Emy88 skrev 2013-12-29 13:10:40 följande:
    Hej! Får jag hoppa in här? Jag har en dotter på 4,5 månad och har precis plussat igen. Min sambo kommer att vara hemma med oss dom första 5 månaderna efter nästa barn kommer så det är jag inte så orolig över däremot är jag orolig för hur kroppen ska klara två så täta graviditeter. Hur har era kroppar klarat av det? Har någon tips på hur man kan underlätta för kroppen, börjar känna redan nu att jag har ont.
    Stort grattis! Och välkommen.
  • Emelie 1987
    MiniMillan2011 skrev 2014-01-07 14:19:20 följande:
    God fortsättning på det nya året!!
    Imån ska mina två minsta skolas in på dagis...känns väldigt kluvet...tycker liten är för liten men samtidigt ska det bli jätte kul att börja plugga...hoppas jag reder ut det bara...
    Det kommer att gå jättefint.  
  • Emelie 1987

Efter fredag behöver jag inte jobba över huvud taget fram till förlossningen.  

• Emelie 1987
    Frida Andersson skrev 2014-01-13 12:34:47 följande:

Mars 06 skulle det stå
    Ja jag tänkte väl att det såg lite skumt ut med nr 1 som var född efter nr 2.  
Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)