Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Ja nu får vi hoppas att våra barn slipper mer sjuka :( Nu får det bli glada och krya barn framöver :)
Själv fyller ena tösen 4år idag och jag kan inte förstå att vår lilla bebis är 9½ månad.
Ja nu får vi hoppas att våra barn slipper mer sjuka :( Nu får det bli glada och krya barn framöver :)
Själv fyller ena tösen 4år idag och jag kan inte förstå att vår lilla bebis är 9½ månad.
här är vi ute i 18 grader varmt väder :) rensat rabatter och igår oljade vi in lite trallgolv :)
dock har en förskyldning kommit hit med en dum hosta och heshet, få hoppas den snart går bort.
angående och rensa ut kläder har jag inte gjort ännu. Känner folk som kan få dom sen så jag spara dom.
efter amningen gick det lite bättre och man fick mer tid till syskonen osv, men som fembarnsmamma så önskar man fortfarande att man hade bläckfiskarmar. Minst är 10 mån idag.
åh vad skönt att sommarvärmen kom :) inga massa jackor och kängor att lirka på när barnen bestämt att de inte vill.
Vi har kommit in i en fas där vi alltid har något barn som befinner sig i någon tros-fas :/ Just nu är det alla samtidigt, hehe.
nja inte 10 mån, Hon har bara blivit mammig :). 2½åringen vägrar precis alls, nästan det han vill också. 4åringen har inga öron fast de sitter där i praktiken. 5åringen har stannat i vill inte och ska inte-trotsen. 7 åringen hon leker tonåringen som ska käfta imot allt och vet bäst i alla lägen....hm. fick ja med mig alla nu?.. jo det var alla mina solglimtar :) nu ska vi snart upp till våra fina grannar, så ha en trevlig kväll.
madde: Ja nu får vi hoppas värmen är här för att stanna :)
Ja detta retandes imot varandra är ju för roligt också.. hehe, men oftast är alla lugnare när största flickan är i skolan om dagarna. Vet i sjuttan vad hon gör som har sådan inverkan på syskonen. hehe
skulle behöva råd kring min näst äldsta dotter hon är 3 år och känner att hon alltid är i kläm ..
Hur kan man göra så hon ej känner sig utanför?
Du får ha bebisen lite längre upp ifrån syrran och sedan när hon sover får du ta ner den lilla på golvet och mysa. Det är svårt med något annat då hon inte är så gammal.
tilj: Välkommen hem till Sverige igen :) Hoppas du fick en bra sovstund i din egna sängen. Hoppas pojkarna är gladare och piggare nu under denna veckan.
Här är det fullt upp :/ Vi håller på att fixa hallen och nu ska en tårta bakas för jag fyller tydligen 25år idag :)
tack så mycket :)