Inlägg från: Zargenta |Visa alla inlägg
  • Zargenta

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Den är helt ok ska iväg och fika strax med en mamma från föräldrautbildningen och sen hem laga mat och gå storhandla med maken

• Zargenta

Jag blir fan tokig, det sista jag behövde nu var att få höra att min bästa vän "lillasyster" ligger på sjukhus efter självmordsförsök...

• Zargenta

Det verkar som om hon kommer klara sig rent fysiskt men psykiskt så är hon helt körd efter en massa skit som hänt senaste åren :( jag kan inte göra något för att hjälpa och jag hatar att känna mig maktlös och hjälplös...

• Zargenta

Wohoo så glad jag är nu. Efter två sååå jobbiga nätter och dagar med feber har min son fått upp en kindtand, det förklarar varför vi haft det så tufft! Imorgon kör underbara svärfar oss till Ikea så vi äntligen kan bli klara med hemmet innan jul och innan nya bebisen kommer ;) mamma är snäll och tar perryn över natten också så vi får lite ensamtid som man och fru och inte behöva tänka på barn under 24 timmar :D lite tur har vi allt!

• Zargenta

Åh njuta det ska jag, min trötthet är inte av denna värld, så att få vara lite själv kommer vara underbart!

110928 Vår lilla Perryn <3
  • Zargenta

Nu är vi nääääästan helt klara med hemmet! Behöver låna en slagborr och köpa en klädhängare till hallen och några glödlampor så är vi redo för allt :)

• Zargenta

Vi hade en helvetisk kväll/natt igen, sonen somnade vid 19.30 och vaknade sen vid 21. Sen höll vi på i 4timmar för att få han att somna om igen?! Min mammas fel, hon vägrade köra på våra sov/mattider trots att hon VET vad som händer...

• Zargenta

Jo han har en tydlig tendens att vakna 1-2ggr per kväll eller natt men då brukar nappen vara lösningen... Nu funkade inget i natt och denna kväll funkade fint fram tills strax innan 22, då fick mannen bära in han i vår säng där jag sen tog över insomnandet och för 10min sen kunde vi lägga han i sin säng igen... Vi har haft febriga kvällar pga tandsprickning (kindtand) så det färgar hans sömn tyvärr

• Zargenta

Var hos mvc idag och allt såg jättebra ut, gått upp totalt 5kg typ, har 17dagar kvar till bf :) bebis har sjunkit ner rejält så hon tror att han kan komma tidigare... Panik! Nej det får han inte!!!

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)