Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
EQ85, kan du inte få samma tider för 5 och 3 åringen?
EQ85, kan du inte få samma tider för 5 och 3 åringen?
Skulle ni kunna tänka er att köpa ett sånt här smycke? Vad är fint, vad är inte fint. (säg till om ni inte vill ha sånt i tråden, vill inte starta en egen tråd men luskar efter lite konstruktiv kritik)
MiniMillan, du tycker inte texten ser "slarvig" ut då? Den är ju handgjord och det är svårt att få det exakt på glas. Tyvärr är jag lite perfektionist, det är därför jag har svårt att se om det blir fint eller inte, ser felen lite för mycket =)
Trevligt med kommentarer. Det här är de färger på pärlor jag har just nu, experimenterar oxå med stenar, de längst uppe i vänstra hörnet är lackade, men då syns inte texten så bra, ska prova fylla i med silverfärg tror jag. Om inte stenarna lackas så syns texten bättre, men stenen blir lätt repig och den blir blank av tex hudfett...
Jag måste bara få tala om att vi fått läkartid till Mika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
På måndag får han komma in till ortopeden. Börjar liksom hoppas på att han kan få hjälp. Kan lova att glädjetårarna sprutar =)
Skrev ett mail till ortopeden för några veckor sen och frågade om remissen och fick till svar att väntetiden är fortfarande 12 månader. Svarade med ett mail om hur ont han har och hur mycket det påverkar familjen bla bla. Fick inget svar alls på två veckor, trodde inte jag skulle få nåt svar alls, sen i fredags så kom ett mail som sa att hon skickat en tid på posten till honom, kom idag. Jag kan inte fatta det!!!!!!!!!
Söta ungar babydoll!
Hur tänker du själv angående mutor?
Jag mutar oxå, när jag pottränade så fick de en godis när de kissat och två godisar när de bajsat (non-stop eller annat litet). Om ni är snälla i affären så köper vi kex (eller nåt annat lagom till mellis). Tror inte att barn mår dåligt av en muta eller två och jag mår definitivt bra av en muta ibland =)
EQ85, Men så jobbigt för henne. Här snoras och hostas det men de har ingen feber iaf, inte vad jag har märkt.