Inlägg från: Tösabiten88 |Visa alla inlägg
  • Tösabiten88

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

marsbarn84 skrev 2012-10-03 09:15:54 följande:
    30 sep kom våran prinsessa ut :) 4 timmar från att vi gick in:) 3376 och 49 lång ;)

stort grattis :)
    * Stolt mamma till 4 Töser och 1 Pojke*
  • Tösabiten88

aaev: hehe det kan jag förstå att du gör :) Men halva har redan gått förbi så det är ju positivt :)

• Tösabiten88
    MiniMillan2011 skrev 2012-10-17 07:54:01 följande:
    Nu är min trea här

Grattis :) gick det bra? vad blev det?
  • Tösabiten88
    MiniMillan2011 skrev 2012-10-17 10:22:13 följande:
    Ojdå, hela inlägget kom inte med...
    Det blev en kille denna gången.
    Han hade väldigt bråttom till världen nästan 2,5 timmar från första känning till han föddes på golvet utanför dörren till förlossningen :)

oj, vilken blixtförlossning. :) grattis till pojken får jag skriva.
  • Tösabiten88

ibland är det ett heltidsjobb att skjutsa flickan till skolan. hua. Ena flickan här ska inte med och ska inte ta på sig kläderna och ska verkligen inte ut i någon bil. Det finns inte på kartan. när man väl fått in  henne i bilen så skriker hon den milen vi har till skolan. hua..

Det är visseligen lugnt på vägen hem :).

pojken han klättra på allt och då menar jag verkligen allt så det bli inga lugna stunder här inte men för minsta flickans del så är det okej och springa runt efter brorsan hängandes på armen. :)

• Tösabiten88
    Baby Doll skrev 2012-10-19 13:44:35 följande:
    Herregud ge mig styrka!
    Denna flicka har temparament och till tiotusen pers och ett "trots" from hell! Hon är 3 år och driver mig till vansinne ibland (
    hehe sådana har jag här med :) om det kan vara någon tröst.  här är dom visseligen snart 5år och en på 3½år. Den på 6år är som en mini tonåring som slänger fula ord efter än och slänger igen dörrar när hon inte få som hon vill..
  • Tösabiten88

tilj: Vad skönt att det gick bra på ul. blev det samma  bf?..

Jag ahr aldrig använt mig av en sjal bara en babybjön bärsele.   

• Tösabiten88

ronja : det är möjligt. :) saken är väl att sjalen ser så komplicerad att få på :) hehe

• Tösabiten88

nja mitt behov för sjal är över. Min rygg pallar inte henne bärandes på mig men tack ändå.

Idag ska jag och ungarna fixa pumpan som ska stå på altanen och lysa :) Just nu tjabbar och skriker den största och mellersta ungarna. jag bli galen :::: gahh
    ikväll bli det veckohandling för mig och lilltjejen. Min enda stund för mig själv varje vecka.     

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)