Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
stort grattis :)
aaev: hehe det kan jag förstå att du gör :) Men halva har redan gått förbi så det är ju positivt :)
ibland är det ett heltidsjobb att skjutsa flickan till skolan. hua. Ena flickan här ska inte med och ska inte ta på sig kläderna och ska verkligen inte ut i någon bil. Det finns inte på kartan. när man väl fått in henne i bilen så skriker hon den milen vi har till skolan. hua..
Det är visseligen lugnt på vägen hem :).
pojken han klättra på allt och då menar jag verkligen allt så det bli inga lugna stunder här inte men för minsta flickans del så är det okej och springa runt efter brorsan hängandes på armen. :)
zargenta: Mina tankar går till dej.
tilj: hur gick UL?.
tilj: Vad skönt att det gick bra på ul. blev det samma bf?..
Jag ahr aldrig använt mig av en sjal bara en babybjön bärsele.
ronja : det är möjligt. :) saken är väl att sjalen ser så komplicerad att få på :) hehe
nja mitt behov för sjal är över. Min rygg pallar inte henne bärandes på mig men tack ändå.
Idag ska jag och ungarna fixa pumpan som ska stå på altanen och lysa :) Just nu tjabbar och skriker den största och mellersta ungarna. jag bli galen :::: gahh
ikväll bli det veckohandling för mig och lilltjejen. Min enda stund för mig själv varje vecka.