Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
och sovmorgon idag, jag vaknade 7.45 och väckte då barnen.
Filip 10 mån har stort närhetsbehov nu, många gånger han vaknar och vill hålla om mig på natten.
ha en bra dag!
och sovmorgon idag, jag vaknade 7.45 och väckte då barnen.
Filip 10 mån har stort närhetsbehov nu, många gånger han vaknar och vill hålla om mig på natten.
ha en bra dag!
här hade vi också underbart väder igår sol 15 grader. cyklade med barnen till lekplatsen, Filip somnade i cykeln så la han då i barnvagnen där han sov gott.
på morgonen var vi på ica maxi nya lekhus, där barnen hade jättekul
min man har hög feber fick han igårkväll, det går på hans jobb, så kanske vi alla blir dåliga nu....
ha en bra dag!
kram
tilj75
känner igen det där, här kivas det också.....men samtidigt är de så goa mot varandra ,
krya på er!
kram
hej
barnen har målat påskägg och hängt upp i påskriset och målat påskteckningar idag, snart ska vi till badhuset, min man är ledig nu 3 dagar och barnen hemma från dagis
vi har även cyklat och varit ute och lekt idag
ha det bra
kram
Babydoll
Hej! roligt du kikar in i tråden, välkommen! vi känner ju varandra lite sen tidigare
Ronjas mamma
vi har en cykelvagn som man kan fästa på cykeln och så har vi barnstol på cykeln med.
på min blogg i april 2008 finns bra bilder på den, här efter fotografbilderna, ca bild 6-7
http://madeleine82.blogg.se/2008/april/
vi har haft vattenkoppor på båda våra små barn denna vintern.
är ju bra att ha haft det som liten, men det är jobbigt, potatismjöl är bra, tavegyl kan man ibland få.
panodil är bra.
hoppas de inte får så många.
Glad påsk! ha en bra helg!
kram
tilj 75
tack
vår lille son 10.5 månad gick 2-3 steg igår och idag, det är roligt! så söta när de börjar gå.
glad påsk!
tilj75
ja madrasser har vi några här, ja när det börjar klättras så får man vara snabb.
Filip har börjat stoppa mycket i munnen också , så man får passa honom mycket, bra när han har nappen i munnen istället. Och snart når han så mycket mera och då ska det ju pillas på allt.
zirup
roligt med bröllopsplaner
vi packar inför resan till turkiet här. Det har regnat mycket här, så varit inne ganska mycket.
barnen har simskola och danskola idag.
ha en bra dag!
Sommar08
ja det ska bli underbart vi åker på lördag kväll, bäst åka på natten när de sover, annars blir de så rastösa
det finns många bra hotell även för lite större familjer, på ving och fritidsresor
vår resa är bra pris på 12000kr för alla oss, med frukost och middag varje dag, 4 stjärnigt hotell med vattenruschbanor, och ska finnas fina lekplatser vid stranden och fin strandpromenad hoppas vi på
våra barn 4år och 5 år har egna cyklar så de cyklar ofta själva brevid oss när vi cyklar, ibland cyklar de själva till sina kompisar.
GrönaDruvan
grattis till vinsten!
LNE
krya på er!
Ronjas mamma
vad tråkigt med dataskärmen
bilder utelek i vår trädgård
tilj75
tack, vi reser ikväll takboxen är på, allt är packat. vi är borta 1 vecka.
krya på er!
LinnL
Vi har en bilstol fram, 2 stolar bak och jag sitter ofta på mittensätet, sen har vi en tredje rad i vår bil som är 7 sitsig, där vi på sista raden har 1 stol.
vi har en toyota verso, men kommer behöva en lite större bil om ett tag, då det är lite plats för benen på rad 3 och lite bagage utrymme i denna bil.
ha en bra vecka! vi hörs!
kram