Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Här är en till, min son är 1år 2mån och har en dotter på 3månader kämpigt men jag lever fortfarande;)
Här är en till, min son är 1år 2mån och har en dotter på 3månader kämpigt men jag lever fortfarande;)
Jag kan inte påstå att jag tyckte det var jobbigt med att vara gravid och ha en liten det jobbiga blev när hon kom ut haha.... jobbigt värre... ;)
Bebisen sov 20min på den tiden hann jag lägga hennes storebror så nu är det full rulle igen....
Jag fick slumra till i ca 2min Thank you.... suck... haha orka
Måste lära mig sätta kommatecken och punkter när jag skriver hehe sry röran:P
Min lillasyster har årecis fått sin 4:e och är ensamstående och hon klarar det galant måste säga att jag är sjukt avundsjuk att hon klarar det så bra och då är hon ändå ensamstående med en 3veckors, 2åring, 3åring och en 9åring HON e grymt duktig!
Här har man på 2 dagar blivit ensamstående då min man fått för sig o dra och bestämt sig för att absolut inte ge sig o komma tillbaka så nu väntar skilsmässa...
Just nu känns allt skit...
Loncelot: bara sådär?! For real?!
Har varit utan dator nu i två veckor, råkade ut för ett elakt virus. Var nog lite bra att bli data-avgiftad tror jag. Idag ringde dom från dagis om att Tilde hade blött näsblod två gånger så de ville att jag skulle hämta henne. Jag tyckte det var skumt men vi har haft lite hemma-häng här istället, badat i poolen och jag tror bestämt vi har fått lite färg också. Hoppas ni haft en toppendag!