-
-
Ser iaf lite bättre ut idag -
Säg till mig om ni vet någon som är intresserad av en topcom sweetheart 100. Är typ som en angelsound.
-
Bm sa att om det blir värre får jag åka till akuten och inte förlossningen för hon inte tror det har med grav att göra så jag håller mig. Överlever än så länge iaf. Tack för att ni bryr er värmer hjärtat.
Ni vet ingen som är sugen på att skaffa hundvalp? Har en liten pudelpojke kvar -
Jag är en person som inte klarar att stå på mig. Är rädd att bli idiotförklarad m.m och eftersom bm sa så vågar jag ännu mindre är en stor fegis med andra ord.
-
Imon ska jag till BM har väldiga tryck neråt. Men hon va tvungen att ha din lunch så hon kunde inte kolla mig idag men jag fick lov att ställa ett urinprov i skåpet på toa så skulle hon skicka det. Som tur är kliar det lite mindre nu men har ont och mår skumt.
-
Utslagen är lite bättre. Ont gör det när det trycker neråt. Känner mig sjuk och mår illa. Får en hel del sammandragningar.
-
Mage och på sidan av brösten och ryggen. Kommer på kvällarna mest.
-
Nepp ingen klåda där. Godnatt
-
Hej alla. BM visste inte va det va för utslag men hon tror inte det har med grav att göra så hon tog inga leverprover. Hjärtljud: 144 SF: 31cm Blodvärde: 114 Blodsocker: 4,5 Blodtryck: 105/55...