• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennass: När jag fick starkt plus på CB så visade RFSU knappt en skugga så dom är inte alls så känsliga.

• Gummsan

Är det någon som vet om läkare på förlossningen ofta har fel på könet om dom tittar via ul? Om dom säger att det är en pojke är det stor chans att dom har fel då?

• Gummsan

Det va ett ul i v26+5... Såg inte dom klassiska tre vita strecken för flicka som jag sett på mina andra men såg ingen penis heller tyckte jag trots att han visade.

• Gummsan

Trixxy: Jag har också testat svagt på bim -6 bim -4 men denna gången fick jag väldigt väldigt pytte svagt på bim+1 så det kan vara olika.
    När vi skulle ha vår första gemensamma tog det 3,5år att bli gravida med henne. Det va ett rent helvete verkligen. Dom andra har gått fortare 1-5månader men lika jobbigt ändå faktiskt när mensen kommer och man inte lyckas. Känns som ett stort nederlag oavsett om det tar månader eller år.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester