• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser också Alex. Fattar inte testlagrets tester har alltid varit dom jag litat på innan. Någon som frågat vad dom gör annorlunda nu MIT förr? Då va det aldrig spök på dessa.
    Men tycker nog dom är starkare än dina tidigare månader Alex.

• Gummsan

Jag är en av dom som fått starkare på kvällen. Hört många som säger samma vill också se fler test! :-P

• Gummsan

Såg du på gravtestet innan du la det jämte ältestet? Ältest färgar nämligen av sig. Om du gjorde det så grattis!

• Gummsan

Imon ska jag till specialmödravården för kontroll. Hostan har inte gett med sig än och får ta massa mediciner. Hoppas den lill* mår fint iaf och inget är fel.

Beklagar till er som fått eller är påväg att få missfall

Grattis till er som plussar!

• Gummsan

Ja det är dels medicinerna och dels att jag hostar så jag pinkar på mig och magen och underlivet gör ont

• Gummsan

Swea: Vilken sötnos!! På min bebis hittar dom inget "paket" så jag antar att jag väntar tjej nr5. Hade dock vart kul med en kille med :-P

• Gummsan

Fancyface3: dom tre första tjejerna fick jag plus tidigt. Trodde jag plussade sent med fjärde tjejen men blev flyttad på ul så långt så de va tidigt då med. Denna gången fick jag svagt plus på bim +1 och jag väntar troligen en pojk enligt läkaren.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester