• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Dom hitta inget. Urinprovet va inte kanon så dom skickade på odling. Får svar tidigast måndag. Annars är det tarmarna som gör ont.

• Gummsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 07:06:51 följande:
    bilder på morgonens test...

Vem kan / vill trixa ?

• Gummsan
    Mini Léonie skrev 2012-03-30 08:01:18 följande:
    Lanylena:
    Nej cirka 24h från första positiva ÄL testet brukar det vara för mig men kan va 48h med...

Slemmis:
    Som jag sa igår... Det blir så på RFSU...

Sol och måne:
    Grattis tjejen, du ÄR gravid!

Gummsan:
    Mindre ont i magen?
    Det kommer och går. Tror det är både tarmar och njurar. Får väl se hur det går...
  • Gummsan
    Jag har alltid fått små barn :-P 

♥Alicia: 2990gr V40+6
    ♥Elin: 2390gr V36+1
    ♥Ronja: 3200gr V38+0
    ♥Kim: 3040gr V39+4  
  • Gummsan

WOW säger jag bara!! Vilken fruktansvärd läsning man kom in till i kväll. Påhopp från alla håll verkligen. Inget kul alls att läsa verkligen....

Angi: jag har borderline och adhd och väntar mitt 5e barn och har två bonus också. Bara för att vi har svårt att hantera och reglera känslor betyder inte att vi skulle vara sämre föräldrar för det.

Slemmis: Något ser jag ju!

Hoppas på trevligare läsning imon och att alla varvat ner.
    Kram

• Gummsan

Seriöst!!! Nu får ni fan ta och ge er! Vad händer här egentligen??? Så pisse tråkigt!! Varför trigga fram gräl hela tiden verkligen????

• Gummsan
    Jag skrev 2012-04-04 09:43:53 följande:
    Testade nu imorse och nu tycker jag mig se ett streck, dock svagt. Kan ni se den? iih. Ni får två bilder, en omgjord och en ogjord.

Vad tror ni?
    Tycker tyvärr att det ser ut som en fuktbubbla. Att plasten ligger mot stickan till vänster. Kan du inte ta ur den och fota?
  • Gummsan
    Jag skrev 2012-04-04 10:28:09 följande:
    Hur drar man isär den där då? 
    Du får bända isär hela testet
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester