• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har läst till usk för att kunna läsa vidare till ssk. Tyvärr måste jag ha matte b också vilket bara finns på distans här och det går Inge vidare för mig

• Gummsan

Mini: Jag fick ju mitt suuupersvaga plus på dag 29 och enligt vul stämmer graviditeten med sista mens så än är det inte försent!!

• Gummsan

Sassa87: Tyvärr sitter ditt svaga streck för nära kontrollstrecket.

Sol och måne: Ser!!!

Mamma060812: Ser tyvärr inget.

• Gummsan

Alexander2011: Jag ser, iaf via iphonen. Men det gör jag ju på dina tester varje månad så jag vet inte tyvärr.

• Gummsan

Jag gick och gjorde kub hos amosy i Borås. Betalade som ett vanligt läkarbesök. Fick risk 1:202 att bebisen skulle ha kromosomfel och blev erbjudna fostervattens prov som vi tackade nej till.
    Vi va då: 27 och 36 tror jag.

• Gummsan

På väg till akuten. Haft ont i magen och ut i ryggen hela dagen. Blir bara värre. Känns som värkar. Går väl åt helvete.

• Gummsan

Dom hittade inget fel. Grodan låg där och kickade för fullt. 
    Dom tror att det är mina tarmar som är så ömma att det
    är därför jag har as ont i mage och rygg. Dom skickade
    urinodling med för det visade något...

Har tredje dagen rökfri idag. Får se hur det går denna gången.
    Klarade att hålla upp i två år sist........ 

• Gummsan
    Momtobee skrev 2012-03-29 07:34:14 följande:
    Härligt gummsan! Hur långt gången är du nu? Minnet...(så många att hålla koll på)
    13+2 
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-29 07:34:57 följande:
    ÅÅÅÅ gumman vad härligt att höra

Både att grodan lever och att du är rökfri.

Nu får du hålla tummarna för mig också att mensen fortsätter att lysa med sin frånvaro och att ett plus ploppar upp i helgen..BIM typ i dag.. eller i går...
    Håller tummarna varje dag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester