• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie: Japp det fladdrade på fint

• Gummsan
    Knasten83 skrev 2012-03-08 06:10:45 följande:
    Godmorgon flickor!!!
    Morron. 

Alexander2011: Ser också svagt hela tiden men det borde blivit starkare.  
  • Gummsan
    sweasmamma skrev 2012-03-08 06:50:33 följande:
    god morgon flickor. dottern mår bättre idag Skrattande jag har sjuk mensvärk men inget som kommit igång än !bara den flytningen igår sen inget mer... men som sagt det kommer säkert ut när mensen kommer om en vecka=)

alex:det uppbrutna, så ser alla ut ,3 streck men tydligen ska 2 streck vara jättestarka...men som sagt det kan ju vara för tidigt

gummsan .när är nästa ul??hoppas båda hänger kvar . 
    Imon 8.30..... Hoppas med men enligt bm här på fl så är chansen minimal.
  • Gummsan
    Mini Léonie skrev 2012-03-09 19:33:36 följande:
    Fast det har gjort ont sen i natt och nu ikväll blivit värre... Svider liksom...
    Gallan?
  • Gummsan
    Mini Léonie skrev 2012-03-09 19:35:08 följande:
    Vad är det med den och vart sitter den gummsan? Och varför gör det ont?
    Jag brukar få ont typ mellan brösten. Gallan kan producera lite förmycket surt ibland. kan göra ont. kan hjälpa med omeprazol e en vecka.... Blir det värre kan det vara gallsten
  • Gummsan
    ♦Jag fyller 30 & mannen 39.
    ♦Träffade mannen och hans 2 pojkar i mars 2004 när jag väntade mitt första barn. 
    ♦I maj 2004 föddes min dotter.
    ♦I december 2004 gifte vi oss.
    ♦Har hunnit få 3 fina flickor tillsammans födda 2008, 2009 och 2010 och väntar nu barn igen. 
    ♦Bor i villa och har 2 pudeltjejer och en hankatt.
    ♦Mannen är takläggare och jag personlig assistent.

☆ ♥Flicka-04♥ ☆ ♥Flicka-08♥ ☆ ♥Flicka-09♥ ☆ ♥Flicka-10♥ ☆ ♥+2Bonus Killar-96 & -98♥ ☆ ♥Fröet i Magen♥ ☆
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester