Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Såhär blev cb någon svag spökskugga där också, verkar som både cb och tl ger ganska spökstreck
Såhär blev cb någon svag spökskugga där också, verkar som både cb och tl ger ganska spökstreck
Här kom mensen som beräknat så TL gav mig tydliga spökstreck. De gånger jag varit gravid har ju även de svaga strecken varit tydliga och rosa så man borde annat att dessa var spök men ändå blir man så fundersam när spöken är så pass tydliga. Lycka till alla ni som försöker och grattis till er som plussat!
Vad ska man tro om detta?:
Tyckte mig se att att det var ett svagt svagt streck innan det blev tydligare ena halvan, höll det brevid äl test för att se om strecket satt på Rätt ställe, har det bara färgat av sig? För att testa höll jag det brevid dr
Nere också men då blev det inte starkare utan lika svagt som i början. Vad ska man tro?
Skulle behöva er hjälp tjejer, ser jag i syne? Är det vanligt med skugga på cb? Hade denna månad mkt symptom (försöker ej bli gravida utan kör säkra perioder och avbrutet vid äl) sen kom mensen som varit sparsam och i ungefär 3 1/2 dag. (Brukar dock blöda ganska sparsamt å kort men tycker den kanske varit ännu sparsammare denna månad) brösten är fortfarande svullna å lite ömma och det brukar försvinna i samband med mensen. Hade test hemma så tog ett för säkerhetsskull och är nu förvirrad.. Tror ni jag haft MF eller är det bara spökstreck? Nedre bilden oredigerad och övre med ökad kontrast, kom inom tiden
Tack för svar Milia02, önskar att jag tagit testet direkt i anslutning till att jag började blöda då hade det kanske varit tydligare. Har ett test till, får ta det senare idag. Nu på morgonen när testet torkat helt såg det ut såhär
Bättre bild, första oredigerat andra under redigerat
Tack tjejer, då kan jag nog släppa tanken på MF, då är det nog bara spökstreck. Tyckte dock det var ganska tydligt, kom upp direkt inom tiden. Sen blev det tydligare när det torkat
Dagens test känns tydligare... Någon som ser? Inom tiden och oredigerat
Samma test men åt rätt håll, översta bilden redigerad undre ökad kontrast
Jag ser :)