• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Men kuck, det där ser väl verkligen ut som ett plus!. Digitalt i morgon kanske?!

• viochdu

Kuck: seriöst, är strecket brett eller. Sotter på mobilen så kan inte zooma. Spöckstreck brukar ju vara smala!

• viochdu

Och på alexanders bild ser man ju ett brett BLÅTT streck. Hade jag fått det och inte varit gravid fy fan va jag hade klagat då.

• viochdu

Hade lotion flytningar mån tis sen torr ons tors. Nu har jag lotion igen. Nästan bubblar till ibland om man får besriva det på det söttet.

• viochdu

Mammelie: hur mkt får du? Är det när du känner efter eller blir det liksom kladd i trosorna??

• viochdu
    Petra 334 skrev 2012-08-17 20:50:13 följande:
    Spenderat natten på sjukan. Hcg sjunkit från 1180 i tisdags till 180 idag. Fröt fick inte stanna kvar hos oss.
    Uch så trist. Mång kramar till er.... Hjärta

-Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 25/8 -Vi längtar-
  • viochdu
    mammelie1891 skrev 2012-08-17 20:56:47 följande:
    Lite i trosan, men det märks mest när jag e på toa... kan ibland känna att det bubblar till, som om mensen kommer, men så är det bara flytningar..hur har du?
    Exakt så... Det hinner liksom inte heller i landa i trosan för sen efter jag märkte dom så är jag konstant på toan.

Shit vilket nervvrak man kan bli..
    -Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 25/8 -Vi längtar-
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester