-
Då finsn det ju gott om tid kvar! Fick mitt första svaga plus på äl+9/BIM -5 men då var det svagt. Håller tummarna för dig!Saga09 skrev 2012-06-18 14:54:40 följande:Skrutt: BIM är lördag.. tidigast så ett tag kvar
-
Knasten: Något syns absolut och du är så tidigt ute! Jag håller tummarna stenhårt för en fin stegring!½
-
Grodan: beklagar den stora sorgen.. :( stort grattis till ett underbart fint +!
HelénemedH: ser bra ut!! :)
Swea: Ring till sjukvårdsrådgivningen och hör med dem vad de tror, säkert ingen fara men man blir ju så lätt orolig.
Amandasmamma2010: Ser ut som ett jättefint +!!! Grattis!!! -
Meloi: det nedersta rosa som Alexander la upp var ett ägglossningstest inte ett graviditetstest. Gällande stickorna så visade Testlagret både tydligast och tidigast. Billiga tester är bra, har aldrig visat spök för mig!
-
Åhh Knasten ser väldigt lovande ut det där!!! Vågar viska grattis och rekommendera en alkoholfri midsommar!! Ja bryt upp nu så vi får se!! :)
-
Knasten: jag tror absolut inte det där är ett spökstreck. Tror absolut det är ett äkta plus!! Håller tummarna!!!
-
Knasten: fick också hela tiden svagare med morgonurin än om jag testade på dagen eller kvällen. Tycker ändå det ser lovande ut! Fortsätter hålla tummarna!
-
Alexander: jag ser absolut något!! Annat LOT-nr än de som gav spök? Äl+5 låter ju väldigt tidigt men kanske var äl lite tidigare än du trott?!
-
Hej tjejer! Läser och följer er men hinner sällan skriva. Hoppas så att ni alla får era plus snart! Här går tiden fort och långsamt på samma gång. V.36+5 idag och bara 22 dagar kvar till BF!
Har ni läst Aftonbladets hemsida? Stod att 10.000 graviditetstest återkallas från sjukhus runt om i landet då de visar negativt trots att kvinnorna varit gravida! Man vill ju gärna veta vilket märke det är!!!
Knasten: Håller tummarna så de ser ut som små blå smurfar, något syns absolut! Har du fotat efter 5 min eller direkt när urinen har passerat? För när jag testade med CB och inte var gravid, så kunde ett tydligt streck komma fram men sen när kontrollstrecket kommit fram å ett par min gått så bleknade det.
JosieP å ni andra som plussat: Stort grattis!!! -
Isflikkkan 1: tack, kunde inte länka via Aftonbladets supernytt.
Knasten: det borde verkligen vara något för något ser man ju absolut. 3 min är ju ändå att urinen passerat och sen ytterligare en stund, mina försvann i stort sett så fort kontrollstrecket kom fram el tom innan. Kom bara fram när rutan precis blev blöt. Håller tummarna!
Gummsan: ja det har gått galet fort faktiskt, de 8 mån vi försökte segade sig fram något otroligt men dessa 9 månader har rusat! Knappt så jag hunnit förstå att jag är gravid! Hur går det för dig?