• linnsi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det som är konstigt är att hon fick negativt test hos bm idag.. men det senaste testet jag la ut nu, tog hon precis nyss.

• linnsi
    AlexandraViberg skrev 2012-03-05 22:10:57 följande:
    Kan nog bara säga att hon får försöka avvakta ett tag och är det fortfarande sådär svagt om kanske en vecka så får hon ringa dom igen?
    Ja dom sa att hon skulle höra av sig om en vecka. Men efter 3 missfall så är hon jätteorolig och tycker det är jobbigt att vänta. Men det är ju trots allt lite starkare på det sista testet än vad det var igår. Hoppas det går vägen denna gång!
  • linnsi

Hej! :) Ville bara säga att min kompis fick ett samtal förut av BM, hon sa att testet hade blivit positivt efter att hon gått därifrån, och hon har nu fått utskrivet mediciner med hormoner i eller hur det nu var. Så hon var gravid! :) Tack för hjälpen alla goa :)

• linnsi
    wassan skrev 2012-03-06 19:31:00 följande:
    aww GRATTIS SÅ KUL ATT HÖRA HON ÄR SÄKERT GLAD 
    Ja överlycklig! Hoppas verkligen att jag plussar nu så vi kan gå runt med våra magar ihop :) Hihi!
  • linnsi

Har en fråga! Jag är nu på äl+5 tror jag, inte riktigt säker eftersom min mens kommer ganska oregelbundet nuför tiden. Men är det möjligt att redan känna symtom så tidigt? Jag är nämligen inte nån som kissar ofta, eller dricker nåt för den delen heller. Men de senaste två dagarna springer jag på toaletten hela tiden, trots att jag inte druckit nåt. Måste springa en gång i timmen, och det är verkligen akut kissnödig. Vaknar av det till och med.

Vad tror ni? Blir nästan lite orolig.. 

• linnsi

Ååååh, jag har haft gravsymtom i 3 dagar nu. Är runt äl+7 någonting. Har ett test liggandes hemma.. Kan jag börja testa tror ni? ;)

Sååå svårt å hålla sig! 

• linnsi
    sweasmamma skrev 2012-03-09 16:57:37 följande:
    VARFÖR???? varför blir man bitter?????? 

träffade en tjej nu som väntade barn efter mig ..och hon är gravid, ska ha i juni-juli! jag har alltid velat ha ett sommarbarn och jag kämpar men nä..inget händer!!!jag vill glädjas men blir bara bitter och tänker, varför inte jag ?? min närmsta vän glädjs jag ju åt men nu bara...

sen det värsta"ska inte NI ha en till"??? om folk bara visste Gråter 
    Sån blir jag också :( Och när jag väl blir gravid så får jag bara missfall. Så orättvist :(
  • linnsi
    juliia24 skrev 2012-03-09 17:27:14 följande:
    hej jag är ny här på famijeliv. såg denna tråd och tyckte den verkade intressant. jag har tagit tester idag. kan ni se nå

got på dom.

Jag tycker det ser brett ut :) Men jag har blivit lurad mer än en gång med clearblues tester tyvärr :/
  • linnsi
    sweasmamma skrev 2012-03-09 18:13:10 följande:
    =(  väntar ut mitt mf nu som borde komma ut inom en v 
    Mm, jag har läst det :( Tycker så synd om dig, vet hur det känns.. kul å gå och vänta på liksom :( Har du haft fler mf?
  • linnsi
    sweasmamma skrev 2012-03-09 18:18:24 följande:
    ja ett mf för 4 år sen , ett ma för 2 år sen ..
    Fy :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester