Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Det som är konstigt är att hon fick negativt test hos bm idag.. men det senaste testet jag la ut nu, tog hon precis nyss.
Det som är konstigt är att hon fick negativt test hos bm idag.. men det senaste testet jag la ut nu, tog hon precis nyss.
Hej! :) Ville bara säga att min kompis fick ett samtal förut av BM, hon sa att testet hade blivit positivt efter att hon gått därifrån, och hon har nu fått utskrivet mediciner med hormoner i eller hur det nu var. Så hon var gravid! :) Tack för hjälpen alla goa :)
Har en fråga! Jag är nu på äl+5 tror jag, inte riktigt säker eftersom min mens kommer ganska oregelbundet nuför tiden. Men är det möjligt att redan känna symtom så tidigt? Jag är nämligen inte nån som kissar ofta, eller dricker nåt för den delen heller. Men de senaste två dagarna springer jag på toaletten hela tiden, trots att jag inte druckit nåt. Måste springa en gång i timmen, och det är verkligen akut kissnödig. Vaknar av det till och med.
Vad tror ni? Blir nästan lite orolig..
Ååååh, jag har haft gravsymtom i 3 dagar nu. Är runt äl+7 någonting. Har ett test liggandes hemma.. Kan jag börja testa tror ni? ;)
Sååå svårt å hålla sig!