• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Odetta: ja det är rena Si-Fi att det kan utläsa det genom ens blod som BM utryckte det :) inte ens hon kunde förklara hur det går till. Med sonen som är född 09 gjordes detta inte utan är väl en ny teknik :) men även han var RH- så behövde aldrig ta sprutan på förlossningen.

• Skrutt 83

Alexander: v.28 tom, ja det är helt galet! Liten lever rövare därinne och jag har knappt hunnit fatta att jag är gravid! Hur går det för dig?

• Skrutt 83

Inleg: Trixade din bild och där ser man tom att det är svagt rosa!

Hur såg det ut när tiden gått ut? Mina första tveksamma test blev tydligare och mer rosa efter att tiden gått ut. Vågar mig på ett försiktigt grattis tror absolut på ett starkare streck närmsta dagarna!

Melvin 2009-01-02 & Liten i magen BF 2012-09-06
  • Skrutt 83

Knasten: det där ser verkligen inte ut som spökstreck!! Åhh vad jag håller tummarna!! Men äl+5 låter väldigt tidigt, kanske har ägget släppt lite tidigare trots allt!

Alexander: tycker absolut dina ser starkare ut idag! Tycker det ser rosa ut dessutom! Håller tummarna!

• Skrutt 83

Knasten ditt syns på håll oredigerat tom tror ABSOLUT du är gravid!!!

Alexander: på det trixade syns tydligt ett rosa streck!

• Skrutt 83

Tycker inte det som är doppat i vatten visar något alls.. Tror absolut ni är gravida tjejer! Spännande!

• Skrutt 83

Knasten: nää inte kan det ha varit spök?! Jag fick alltid starkare på kvällen, första tillstymmelse till plus var på natten, då kom det efter tiden gått ut, sen på morgonen var det jättesvagt, knappt synbart men senare på dagen så var det tydligt och ingen tvekan, jag fick hela tiden starkare på dagen /kvällen än morgonen. Håller tummarna!!

Meja: ser lovande ut!!!

• Skrutt 83

Alexander: woho!!! Är ju starkare nu!!! Visst sjutton är du gravid! Smyger in ett försiktigt grattis!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester