• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sweasmamma: ja gör det! Så värt att pröva! Såg att du skrivit igår och frågat om man ska ta dem 2 ggr om dagen, jag gjorde inte det utan 2 st en gång om dagen.

• Skrutt 83
    sweasmamma skrev 2012-01-27 11:51:02 följande:
    tappen!!!!! =) ha ha ha

idag är den inte så hård,den är fast men mer mjuk runt typ,sen har den dragit sig bakåt åt sidan?? svårt att känna den 
    Har känt på tappen ganska mkt under dessa månader som vi försökt få till syskon men nu när jag är gravid har jag inte vågat känna. Löjligt kanske för det är säkert ingen fara.. Får väl ta mig en tripp till toaletten så jag kan berätta hur den känns. Men vad jag har läst mig till så ska den vara som du beskriver i fastheten vid graviditet, dvs fast men med som ett svampigt lager utanpå. ska kännas som läpparna och inte som nästippen. Sen kan den vara lågt eller högt placerad.
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83

Sweasmamma: håller tummarna att boragon hjälper dig! Vi plussade på 8 försöket, vi bestämmer att det är en tur siffra!

• Skrutt 83

Bebisvagga: stort grattis!! Vad roligt! EPA Glandin har samma effekt som boragon som jag förstått, boragon gav mig mitt efterlängtade plus, håller verkligen med dig: värt att pröva!!!

Niicesara: ser väldigt lovande ut, stort grattis!!!!

• Skrutt 83

Sweasmamma: får också alltid det, det säkraste tecknet för mig på att äl har skett. Det brukar ömma från äl till innan mensen kommer, brukar sluta ömma nån dag innan. Däremot som gravid slutade de inte utan fortsatte :) har hört att det är progestronet som gör att brösten ömmar, är det hormon som behövs för att bibehålla grav innan hcg bildas!

• Skrutt 83

Hej tjejer! Tänkte tipsa er alla testomaner att det finns ett nytt digitalt grav test som är återanvändningsbart. Såg det på en annons idag fanns på en sida som hette "bäst på test" kunde användas 80 ggr och mätte på nivå 20. Man köper teststickor som refill.

Litet tips bara kan vara billigt sätt att kunna testa dig och slippa tyda streck! :)

• Skrutt 83

Jennie: jag använde monitorn första gången den månaden jag plussade :D inboka om du är intresserad att köpa! :)

• Skrutt 83

Knasten: tycker absolut man ser något på alla dina bilder. När är bim? Hur mkt blöder du, som mens eller mindre? Är ju vanligt att blöda lite i början. Håller tummarna!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester