• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Dom flesta får pos på äl stickan på eftermiddagen kvällen! Bästa tiden är att testa mellab 10-22 !

• viochdu

Haft sex nu i Fyra ggr på tre dagar, luktar som en hel fiskfabrik nu. Är jag ensam om att lukta eller luktar ni oxå efter mkt sex. Givetvis kissar jag och duschar efter sex!

• viochdu

Skumbanan: om jag nu har det och skulle bli gravid nu idagarna eller kan det försämra mina chanser att bli det pga detta?!

• viochdu

Vill se mer test nu.. Är så stilla här på helgerna...

Själv har jag ÄL i dag. Pos på äl stickan igår  eftermiddag/kväll och idag kom massa värk i mina bröstvårtor som alltid. och molvärk från och till eftermiddag från vänster äggstock.

Väntar på att mannen *ska bara...* idag oxå :)

Men har fått till det mån, fre lör, sön (idag på morgonen)

_Första Försöket- ÄL 12/8 BIM 25/8
  • viochdu
    alexander2011 skrev 2012-08-12 21:26:20 följande:
    äl+ 5 idag och jag är såååå sugen på att ta ett test men så onödigt hahahaha
    Ja jag kan förstå att man är sugen på att testa. Fast man vet att det troligtvis kommer bli neg Ägget har ju troligtvis knappt fäst :/

Men förstår att testomanen i en gör att man bara vill pinka och få pos.
    _Första Försöket- ÄL 12/8 BIM 25/8
  • viochdu
    snappi81 skrev 2012-08-12 21:41:02 följande:

Om nån av er skulle få detta på morgon urin och sen dessutom svagt pos på preg. Skulle ni inte tro att ni va gravida då? Anledningen till att jag frågar är att  jag fick detta och det på preg i fredags men i dag visade det digitala "inte gravid"... För tidigt för det digitala eller vad?
    Det ser ju brett ut..  Är det brett i verkligehten?. Skulle vilja haft en närmare bild på testet. Men fan, i mina ögon är det pos.

Kanske för tidigt. Kanske krävs mer mängd för det digitala.
    -Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 25/8 -Vi längtar-
  • viochdu
    snappi81 skrev 2012-08-12 22:05:32 följande:

Ja det va precis som det ska va. Vet att bilden är urkass. Efter det torkat (på bilden) blev det starkare på vänstra sidan men fortfarande lika brett som innan.
    Hade jag inte varit gravid och fått ett sånt test hade jag ringt och klagat. För det där är ju starkt och tydligt..
    -Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 25/8 -Vi längtar-
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester