• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie; ja vissa säger att man kan äta efter äl också men tycker det är dumt att chansa. Det boragon ska göra är att bygga upp slemhinnan så ägget får lättare att fästa, detta är ju viktigast mellan mens å äl så därför kan man gott sluta vid äl för att vara på "säkra" sidan.

• Skrutt 83

Helenemedh: tråkigt att mensen kom :( Nää det är nog inte försent! Slemhinnan byggs väl inte upp först den gamla kommit ut. Börjar du imorgon så är det absolut inte sent tror jag. Började dag 3 första månaden jag åt för jag inte hann köpa i tid.

• Skrutt 83

Ursch blir också ledsen när jag såg vilket tjafs det varit i tråden igår! Jag startade denna tråd för oss som vill ha hjälp att analysera tester och för oss som gillar att analysera andras tveksamma tester! Vi som skrivit är såna som gillar att testa tidigt, få hoppas och analysera och diskutera detta tillsammans med andra. De som inte delar intresset behöver inte besvära er att läsa eller svara i tråden heller så..

Slemtorsk: Ser inget på de första bilderna men den sista bilden ser jag något! Sen kan jag tyvärr inte avgöra färgen. Men håller tummarna att det blir ett fint plus, är ju tidigt än!

Hinner inte med att svara så ofta, vilket tempo ni skriver i tjejer! Men läser så ofta jag bara kan och håller tummarna för er alla!

Här har jag förbrukat upp alla testerna jag hade, teststrecket blev starkare än kontrollstrecket nu på slutet så ska försöka slappna av så mkt det går och njuta! :)

• Skrutt 83

LillaPluppen: Åhh stort grattis! Kände inte heller något direkt denna månad när jag plussade, inte ens inbillningssymtom :) när man minst anar händer det! :) återigen stort grattis å välkommen till september-tråden!

Nikas: Grattis till ett lyckat vul, vilken fantastisk lycka att få se det lilla livet!

• Skrutt 83

Togheter: Beklagar så :( Kramar om!

Splink: tycker det ser ut som en jättefin stegring! Påminner väldigt mkt om min, märkte också mindre skillnad på ökningen av styrka ju starkare det blev. Mitt såg ut ungefär som ditt på bim-1 och på bim fick jag GRAVID 2-3 på testet. Några dagar efter bim var teststrecket starkare än kontrollstrecket. Det ser verkligen jättefint ut, försök att inte oroa dig, det är väldigt starkt för att vara innan bim!

Knasten: tycker mig allt se en skugga där! Hur långt efter testandet är bilden tagen. Mitt första test som påvisade grav, syntes först bara som vid genomlysning och var då då tunnare än kontrollstrecket och svårt art avgöra färg men sen när tiden gått ut så blev det svagt rosa! Några timmar senare kom strecket upp rosa inom tiden :) Nu är jag i v.5+5 håller tummarna!!! :)

• Skrutt 83

Knasten: jag fick tveklöst plus på bim-5 och har bara latensfas på 13 dagar så det var på äl+9 så inte helt omöjligt att det kan vara nåt där! :) när hade du äl? Har du kollat på det nu efter tiden?

• Skrutt 83

Knasten: ja verkar ju tidigt men nåt syns ju på testet iallafall! Hur ser det ut nu när det torkat?

Alyssa: jag har prövat monitorstickorna i CBs äl-test hylsa! Gick väldans bra! :) MKT billigare då det är 20-pack för ungefär samma peng.

Har ju ingen användning för min fertilitetsmonitor längre, använd en cykel sen plus. Om det är någon som är intresserad så inboxa.

• Skrutt 83

Chariot90: Ser absolut en fin ökning! Stort grattis!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83

Gryta: fick ett fint + på bim-5/äl+9 så visst finns det goda chanser för plus imorgon! Håller tummarna!

• Skrutt 83
    Alyssa skrev 2012-01-09 12:48:32 följande:
    Tack för svar! Önskar bara att jag visste detta förra veckan innan jag betalade för 10st! ;)
    Men nu vet jag till nästa gång! Tack leone men jag har en sån hylsa redan. Tack ändå. Men spar den utifall min har råkat pajja under tiden den legat i badrumskåpet så får du pengar för frakten.

Beställer ni också på ebay? :€
    Köpte mina på billigatester. Men det finns många som säljer montiorstickorna på tradera har jag sett!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester