divRa skrev 2012-07-15 09:22:41 följande:
Hej! Har inte läst hela tråden men kastar in en fråga jag väldigt gärna vill ha svar på.. Testade med såna 10 stickor ida (jättekänsliga) och upp kom ett svaaagt rosa teststreck. tappade stickan så den blev oläsbar av olika anledningar.. tog ett nytt test. denna gångeg såg tom maken ett svaagt rosa streck. nåväl.. brukar alltid hålla testen mot lampan så man nu inte missar ngt och nu när de torkat så syns rosa streck på BÅDA testen. är på äl + 10 idag, tror jag iaf, älstickorna tog slut innan stegring och "spår man" i sekret borde äl ha inträffat 3 dagar efter neg äl test... Frågan är... ska jag tolka mina suuupersvaga streck som syns vääääldigt svagt utan belysning under och relativt starka med lampa under som positiva? , Mycket tacksam för era synpunkter! Kram, divra.
De känsliga blir aldrig starka. Det är svårt att veta när man bara hör din beskrivning, det låter dock positivt, men jag hade i alla fall tagit ett digitalt för att veta säkert. Vänta dock ett tag med att göra det, de är ju inte lika känsliga...