• lilaemma

Wictooria skrev 2012-07-06 17:41:24 följande:
    Men det kom efter 2 min dedär strecket. Har både lagt upp bild från direkt när jag såg de , och den ni trixar med nu som hunnit torka. Det högre upp i tråden är blött o nytt. Samma test.
    Ser nått på det otorkade också. Svårt att trixa med då blixten bländar... men jag hoppas på att det är nått som syns bättre om några dagar... Titta in på
    www.familjeliv.se/Forum-4-337/m62340531.html
    Så finns det fler som liknar det här...

• lilaemma
    EQ85 skrev 2012-07-06 17:44:40 följande:
    Jag trodde att man fick säga här vad man trodde?
    men tydligen inte.

så grattis då Wictooria. tydligen är det ett plus. my misstake. 
    Antar att det där var riktat till mig. Det är klart du får säga vad du tror. Och jag får säga vad jag tror. Det är ju det som är det fina. Ingen har påstått att det är ett pluss. Jag har påstått att jag tolkar bilden annorlunda än vad du gör. Det är helt ok. Det blir spännande att se sen om det blir ett pluss om några dagar eller inte. Det vet ju ingen av oss ännu. Ber om förlåtelse om jag på nått sätt fått dig att känna att du inte får tro det du tror. Det har jag aldrig menat. Däremot har jag frågat dig en ärlig fråga: om det som jag ser som teststräcket inte är teststräcket utan färgrester, varför blir det då en ny omgång vitt innan kontrollsträcket... det tycker inte jag verkar logiskt.
  • lilaemma
    Thea13 skrev 2012-07-06 22:08:52 följande:

Ser ut som om färg fastnat i kanten till där det positiva strecket ska bli. Skulle betrakta det som ett negativit test... tyvärr
  • lilaemma
    Wictooria skrev 2012-07-07 07:35:42 följande:
    Sitter och funderar. Jag fick positivt äl test 28/6 , vilken äl+dag är jag på idag isf?? Äl +9?
    Testat nått mer?
  • lilaemma
    skumbanan skrev 2012-07-07 09:24:59 följande:
    Stegringen :)  jag rekommenderar testen från billigas tester! Svaga streck men positiva!

Nu är det definitivt ingen tvekan längre. Och åt rätt håll går det! GRATTIS!!!
  • lilaemma
    divRa skrev 2012-07-15 09:22:41 följande:
    Hej! Har inte läst hela tråden men kastar in en fråga jag väldigt gärna vill ha svar på.. Testade med såna 10 stickor ida (jättekänsliga) och upp kom ett svaaagt rosa teststreck. tappade stickan så den blev oläsbar av olika anledningar.. tog ett nytt test. denna gångeg såg tom maken ett svaagt rosa streck. nåväl.. brukar alltid hålla testen mot lampan så man nu inte missar ngt och nu när de torkat så syns rosa streck på BÅDA testen. är på äl + 10 idag, tror jag iaf, älstickorna tog slut innan stegring och "spår man" i sekret borde äl ha inträffat 3 dagar efter neg äl test... Frågan är... ska jag tolka mina suuupersvaga streck som syns vääääldigt svagt utan belysning under och relativt starka med lampa under som positiva? , Mycket tacksam för era synpunkter! Kram, divra.
    De känsliga blir aldrig starka. Det är svårt att veta när man bara hör din beskrivning, det låter dock positivt, men jag hade i alla fall tagit ett digitalt för att veta säkert. Vänta dock ett tag med att göra det, de är ju inte lika känsliga...
  • lilaemma
    Meja2011 skrev 2012-07-15 16:17:30 följande:
    Knastes bilder

Ser också sträcken, men tror tyvärr de är för gråa... men det är ju oerhört tidigt ännu... så förhoppningsfullt är det ju!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester