Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Leeroy skrev 2012-11-12 20:41:40 följande:
    åh..jag slängde visst ut de när jag rensade bland medicinerna..köper i morgon!
    bra.. höll jag på att säga.. ta aldrig järn- eller vitamintabletter ihop med kaffe eller mjölk utan ta med apelsinjuice och drick inte kaffe en timma före el efter
  • slemtorsk i din bralla
    Leeroy skrev 2012-11-12 21:13:05 följande:
    MÅSTE man gå på det där förbannade hälsosamtalet? jag har varit på ett sådant 2 ggr och jag vet att alkohol och tobak är farligt, typ. ska dit i morgon men åh..kräks på det! vad händer om man vägrar?
    absolujt inget händer... all vård är frivillig, bara att ringa o säga att du känner att du har koll på läget för du har gjort det förr.
  • slemtorsk i din bralla
    Leeroy skrev 2012-11-12 21:15:50 följande:
    behöver man betala någon summa för det om jag ringer i morgon? för det är ju i morgon som det är. har utfärdat frikort.
    mödravården är gratis så det kan jag inte tänka mig.
  • slemtorsk i din bralla
    Leeroy skrev 2012-11-12 21:17:47 följande:
    Åh så skönt. då ska jag tacka nej till det där. Jag har hört den där valsen så många gånger så jag kommer inte lära mig ngt nytt. de kommer fråga mig om jag röker, jag kommer svara ja, de kommer be mig sluta, jag kommer säga att jag försöker för allt jag är värd...ja..jag vet inte vad jag tjänar på att gå dit.
    nä jag blev besviken faktiskt för här kallade dem det för "första inskrivning".... så kom jag dit och det var ingen inskrivning utan hon sågade mig vid fotknölarna för min övervikt... och sen fick jag fylla i något formulär om mina alkoholvanor.... och jag fyllde i ärligt varpå hon tittade på pappret, rynkade på näsan och fnyste "ja nu talade jag alltså om din konsumtion INNAN du blev gravid".. och ja.. jag råkar tillhöra dem som dricker väldigt lite väldigt sällan men det trodde hon inte på så hon skrev "alkoholkonsumtion måttlig" i min journal... och ja jag bytte bm
  • slemtorsk i din bralla
    mållan3 skrev 2012-11-12 21:28:01 följande:
    nä & "era" ögon är bättre än "våra"?
    Håller med banantelefon att ni är allt bra syrliga här inne.
    Ser inte "ni" eller att "ni" tycker på ett visst sätt... Så är "vi" oseriösa...
    Alltså ex: "jag har varit med så länge i denna tråd" snacket,,, jaha så då blev ni experter?

Men som sagt.. Tycker ni själv att ni är trevliga då ni håller på så... så varsågod. Tycker det är lite knepigt att ni inte använder den tonen sinsemellan...  
    men snälla nu får du väl ge dig.. vi är betydligt FLER som INTE ser något än vad ni är som ser något.

Men visst vi ska tydligen inte säga något så länge vi inte ser något eller vad menar du??

Jag har inte varit annat än trevlig och skrivit "tyvärr" så fort jag inte ser något, men när samma person postar tester flera gånger per dag och sen dessutom säger "ser ni samma som jag" eller liknande så måste man ju ifrågasätta VAR eller VAD hon ser...

och svarar man INTE så gnälls det och startas trådar om att "det är ett innegäng som inte svarar någon annan"

• slemtorsk i din bralla
    viochdu skrev 2012-11-12 21:35:20 följande:
    Men snälla är ni 14 år allihopa eller. ?! Kan man inte ta att ngn säger NEJ jag ser i get eller blir irriterad över att inte någon svarar på ens fråga. Folk kanske INTE har något svar på en fråga. Om tex mini eller slemmis rättar mig blir inte jag tjurig för det.. Eöler om knasten inte svarar på en fråga.

Alltså man måste läsa lite mellan raderna. Det är är många folk som är här , lägger upp kort och som sedan försvinner . Så man svarar på det man kan , vet ? vill och det man ser.

Och jag pratar till ALLA nu. Ingen speciell.

Men tycker det är riktigt jävla låg nivå åt alla jäkla håll här inne.. Och förlåt att jag svär. Men om jag ser ngt jag irriterar mi på så svarar jag oftast inte. Men nu kan jag inte låta bli.

Vi/dom som varit här från start får ständigt höra hur otrevliga vi/dom är . Ja men hallå det kommer in folk som säger hur vi ska bette oss , när och hur vi ska svara.

Klarar man inte av våra, allas , doms ,deras era , svar ja då förstår jag inte varför man VILL vara här inne??
    SING HALLELULJA
  • slemtorsk i din bralla
    lok1014 skrev 2012-11-12 21:38:18 följande:
    Jag hoppar in här. Har aldrig laddat upp en bild, men har å andra sidan aldrig fått det här suddiga röda på testet. Mina har alltid varit helt blanka förutom kontrollstrecket...

Detta test är taget på kvällen. Imorgon bitti ska jag ta ett nytt. Men tills dess, kan det vara plus? Eller är det bara färgrester? Jag vet inte vad jag ska ställa in mig på... Skrikandes

NÅGOT är ju där... men det är lite brett och svårtolkat... å andra sidan är RFSU väldigt "okänsliga" så de ger inte plus hur lätt som helst.. men de har gett en del spökisar efter utgången tid så är kortet taget inom tiden så är jag hoppfull för din skull
  • slemtorsk i din bralla
    mammelie1891 skrev 2012-11-12 21:43:54 följande:
    Jag har hängt i tråden i snart ett år men blir ändå nästan alltid ignorerad... sånt e livet antar jag!
    tycker du?? Jag tycker du verkar vara en av dem som får svar..haha.. tänk vad vi ser saker olika..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester