• Squeezy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Radioactiive skrev 2011-11-03 12:05:39 följande:
    ah okey, de ska ju iaf vara pålitliga tester, kanske inte cbs vanliga men dom andra.
    ja de kan jag förstå, de är ju tröttsamt. hur länge har ni försökt nu denna gången?
    samma här min är som en klocka och det är skumt att den är 3 dagar sen. vet inte om de är för jag slutat med pillerna som gör att ja knappt har mensvärk alls längre. läste också att om man har en smärtfri blödning så kan de vara att man inte haft äl den månaden...
    påt igen antar ja.
    Vi har bara försökt några fåtal ggr nu denna gång. Med första i 18 månader. Så jag förväntar mig att det tar tid. Dock var ju mensen regelbunden då. Nu känns det som att hela kroppen är helkonstig. Ger det en vecka till sedan får jag ta och ringa gyn. Även om det inte är något som är fel så vill jag få igång min mens. Vill ju ha en småsyskon.
  • Squeezy
    Toxiclady skrev 2011-11-03 13:41:48 följande:
    Nu behöver jag inte undra längre

Grattis!!
  • Squeezy
    JennyOhlsson skrev 2011-11-03 14:58:09 följande:
    ingen mens
    inget plus

endast lite lite blod på pappret igår
    och nu endast bruna flytningar :-O
    Samma här, förutom de blodiga flytningarna. När skulle du haft mens?
  • Squeezy
    LitetBus skrev 2011-11-03 18:20:19 följande:
    Vad tror ni om mitt? Ser ni något streck?

Något är det ju där... Har du bild på ett oredigerat oxå?
  • Squeezy
    LitetBus skrev 2011-11-03 18:41:22 följande:
    Höststjärna - Det är oredigerat
    Jaha.. :) Tyckte det var trixat med iom att det var rosa i kanterna. Sry! Då verkar det ju ännu mer positivt!! :))
  • Squeezy
    JennyOhlsson skrev 2011-11-03 18:45:17 följande:
    jag skulle haft mensen den 26/10...
    förra onsdagen...

Har du barn sedan tidigare? Kontaktat gyn? Jag hade min sista mens 26/9. Ska till BM för koll den 14:e.
  • Squeezy
    EEJ skrev 2011-11-04 11:28:22 följande:
    Testade imorse. hade inga förväntningar. Såg lite svagt inom tidsgränsen men tänkte att det är ett spökis alternativt att det är ett sådan svagt svagt streck som alltid syns.

Det låg kvar på toaletten nu när jag kom hem och det här strecken syns fortfarande.  Men jag har ALDRIG fått en en antydan till streck tidigare på dessa.

Ser ni något?    Det är ju rätt otydligt och kanske fel färg och till och med för smalt? men det sista som lämnar kroppen är väl hoppet! 

Jag kanske är blind. Men tycker strecket ser vitt ut...
  • Squeezy
    EEJ skrev 2011-11-04 11:49:12 följande:
    Jag ser också vitt, till vänster om det jag hoppas ska vara ett streck. Men som sagt 17:e försöket...., det är inte så att man jublar.... Det har ju liksom misslyckats förr.

Jag testar imorgon igen! Lycka till ni andra!!  
    Jag fick till det på 18:e. :))
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-05 10:34:55 följande:
    två bilder till på samma test..

På det översta ser jag något. Men svårt att avgöra om det är "rätt". Men ett streck är där iaf! Hoppas på det bästa nu. :)
  • Squeezy

Idag kom ÄNTLIGEN min mens. Bara 43 dagar lång cykel... Oh well. Nu är den här, vilket betyder att jag får snart börja försöka igen. Underbart!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester