-
Jag var helt knäck när det visade så minus det bara kunde, på bim-4. Det syntes inte tillräckligt starkt förrän bim-2 :)Hoppas 2012 skrev 2011-10-13 16:55:34 följande:Hej, Är det kört när man testar med de känsliga testen och får - på ca BIM-4? Borde de gett utslag då?
-
Spännande :DKolasnöret skrev 2011-10-16 17:29:09 följande:Har kollat några gånger på er sida. Har inte vågat skriva. Vill så gärna ha ett + men jag vet inte när jag har BIM :)
Varenda gång jag får mens så säger jag till mig själv att jag ska skriva upp det, men så glömmer jag det lika fort.
Nu, om jag räknar på det, så borde BIM bli nu i helgen.
Jag har en son sen tidigare och ni som har ammat, ni vet hur det liksom spänner innifrån brösten precis innan man behöver amma, så spänner det i brösten nu. Det nästa värker. Mår illa och är yr. Så jag tror att jag ska våga mig på ett test i morgon. Lägger in det här sen så får ni bedöma :D -
jag ser inte ens ett test ;)sassa87 skrev 2011-11-05 00:03:51 följande:Jag tog nytt test idag. Någon som ser
-
Slänger in mig i tråden igen efter att ha lagt ut ett positivt test här för 4 mån sen ungefär. Slutade i mf i v 11 : ( men nu på första försöket efteråt så hoppas vi på plus igen : D är på bim-6 idag så snart får jag börja testa :D
-
Hur tidigt kan kag börja testa? Är ju bara på bim-6 idag :/ jävla skit att man inte kan hålla sig ;)
-
Varför kan jag inte ladda upp bilder här med min iphone? När jag trycker på ladda upp foto så händer inget :( nån som har samma problem? Jag som tagit hundra kort nu, för att få till ett bra på mitt test :(
-
Åh :( hur ska jag göra då :( fasiken också. Jag som ville att ni skulle analysera lite ;) det finns inte bån vänlig liten själ man kan skicka det till via melj? Aom skulle vilja hjälpa mig att lägga upp :)
-
Stavar som en kratta med telefon ser jag
-
Tack :) va gulligt av dig !
-
Ingen som ser nåt på min bild?:(