• Stella 78

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alexandra02; det där är ett plus! Du kommer få starkare redan i em om du testar då! Ska se om jag hittar mitt första test denna graviditet sen så kan du jämföra

• Stella 78

0812: är bilden tagen inom tiden?
    Jag har testat länge med testlagret och när du väl får ditt plus lovar jag att du kommer se skillnad. Även extremt svaga plus blir rosa inom 5 minuter jämfört med de falska. Spökstrecken är inte heller raka i kanterna inom tiden utan mer suddiga.

Hoppas du får ett ordentligt plus snart!

• Stella 78

0812: efter tiden brukar jag knappt se något på testet förutom vid genomlysning då man ser ett ljusrosa streck med raka kanter. Men det är först efter typ 20 min.

• Stella 78

Jacueline; sådär fick jag på one step tester nu när jag plussade. De både gick upp och ner i styrka och visade helt olika i samma kiss. Testlagret däremot blev aldrig svagare utan blev sakta starkare för varje dag.

Och är fortfarande gravid i v 9+2

• Stella 78

0812,nu ser jag något som mer liknar ett riktigt streck på ditt test! Håller tummarna för en fin stegring nu!

• Stella 78

Ninja85, tror mig se något men svårt att se ordentligt få du fotat från så långt håll. Kan du ta lite närmare?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester