• Stella 78

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tycker du det lijkan? Jag känner mig inte alls övertygad! För några år sedan när jag Använde tl så blev de starka supersnabbt. Såg stor skillnad på bara några timmar på äl+9. Därför har antingen tl blivit sämre eller så har jag ett hcg som stiger för långsamt.

Har även tagit testet one step. Vet att de visar segt men i morse fick jag ett hyfsat starkt streck. I em var det nästan blankt och precis nu har det blivit mer synligt igen! Och då har jag ändå bälgar i mig vatten ikväll men inte i em.

Fattar inget...

• Stella 78

Justme00; är du fortfarande gravid? För i så fall ökar hoppet! För mig har det alltid betytt mf tidigare... Men undrar om inte tl blivit svagare?

• Stella 78

Längtan efter syskon; tyvärr kom inte hela länken med. Kan du klistra in den igen?

• Stella 78

Det från i morse är ju fortfarande blött så lite svårt att jämföra. Det brukar blekna lite när det torkar. Tycker att det borde vara mycket starkare nu. Har bim imorgon då jag gjorde äggplock fre den 12:e.

Har alltid fått mf när det varit så här svagt. Oh vill ju så gärna att det ska gå vägen nu äntligen!!
    i1365.photobucket.com/albums/r755/Ninpe477/44B53AB5-D289-4F28-8F87-5480C6F459B1-38909-00002DAB5A635852_zpscc7fe3b3.jpg

• Stella 78

Lnh: har du möjligtvis fler bilder på dina test? Känns skönt att fler fått så! För 3,5 år sedan fick jag snabb ökning snabbt men verkar som tl blivit sämre på så vis

• Stella 78

Ja lite gravid är jag, men frågan är om hcg stegringen räcker. Med 6 mf och ett utomkved så blir man lite nojig och jämför med de gånger det ej gick bra respektive när det faktiskt gick vägen.. Men visar digitalt 2-3 imorgon så ska jag lugna ner mig!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester