• Stella 78

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Charlottaråtta, nej men har en dotter som är drygt 2,5 år. Hon tog dock 3 år att få till. Har försökt få syskon i snart 2 år och har precis gjort första Ivf:n

• Stella 78

Plopp80, och jag tycker precis tvärtom! Efter att ha använt dem varje månad i snart 5 år så är de klart de jag ser tidigast på! 1 dygn innan one step överhuvudtaget ger något vid genomlysning. Dock är jag van vid att stegringen går lite snabbare än det gjort hittills för mig. Börjar få en magkänslan för att detta inte kommer bli så långvarigt! Men ändå glad att fått plus nu för första gången på 2 år! Hade varit sååå skönt att slippa göra en Ivf till!

• Stella 78

Ja jag har varit gravid förut. Tror att mina test med dottern fortfarande ligger i mitt galleri. Där fick jag rejäl stegring på bara några timmar.

Men alla tycker vi olika!

• Stella 78

Bella: jag har gjort Ivf denna månad. Men är idag på ruvardag 8, 10 svar efter äggplock.

• Stella 78

Frajda80, har testat negativt innan dessa plus... Så det är inte äl sprutan som ger utslag längre.

• Stella 78

Finns det någon som kan lägga ut en stegring på grav.test? Gärna testlagret... Är så nojig över att mina stegrar långsamt. Kollade tillbaka på egna och andras stegringar och de gick fort. Får dock känslan av att tl blivit sämre senaste året? Någon annan som känner igen det?

• Stella 78

Millapo du har inte möjlighet att kopiera in det här? Har bara tillgång till mobil just nu

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester