• linnsi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2011-10-10 08:43:11 följande:
    Linnsi: STORT grattis!!! Du har absolut en bebis i magen, så berätta du för sambon! Haft mycket symtom?
    Har haft väääldigt tydliga (och TIDIGA) symtom som absolut inte varit inbillning. Väldigt trött, yr och illamående. Brösten gör jätteont och jag kissar hela tiden. Började runt bim-7.

Tusen tack för övrigt :D 
  • linnsi
    Myhnona skrev 2011-10-10 14:26:12 följande:
    När kom ditt illamående? Jag är kring bim-8 i dag och jag vaknade med ett sjuhelsicke till illamående, har även en yrsel som kommer och går sedan i går och jag kissar jätte ofta sett till att jag inte druckit så mycket.
    Illamåendet kom för några dagar sen, bim-5 kanske. Men då håller det i sig hela dagarna också. Innan så kunde det vara på morgonen och när jag åkte bil bara. Men jag la inte märke till det innan det började hålla i sig dygnet runt. Sitter här och mår så illa så jag tror jag spyr nu :(
  • linnsi
    Envira skrev 2011-10-10 14:44:41 följande:
    Jag vet, jag är så otroligt uppstressad över det här hela tiden.. 
    Fattar ju samtidigt att det inte är bra att jag stressar över det, det blir inte direkt bättre då..
    Men jo det är ju så, jag ser folk här som plussar ganska starkt bim-7, med en massa olika symptom.
    Då liksom antar man att det är så det ska vara :/ 
    Jag plussade idag.. bim-2 och det var svagt. Så oroa dig inte i onödan :)
  • linnsi
    Myhnona skrev 2011-10-10 15:34:26 följande:
    I see, testa ät lite citrusfrukter, det funkar alltid när jag mår illa.
    Tack! :) Ska prova!
  • linnsi

Jag VET att alla skrivit att mitt test från igår var positivt. MEN jag har inte vågat berätta för nån än, då jag inte är säker. Så därför slänger jag upp ett nytt som jag tog nyss, alltså inte morgonurin. Men borde det inte ha blivit starkare idag?

Är så rädd för missfall igen :(

• linnsi
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 17:21:59 följande:
    det ÄR positivit...slappna av och njut nu
    Ja jag får nog ta & göra det nu då ;) Tusen tack för alla positiva svar man får av er ! :)
  • linnsi
    sweasmamma skrev 2011-10-11 17:31:24 följande:
    lycka till {#emotions_dlg.flower} =)
    Tack! Är såååå förväntansfull :D
  • linnsi
    MissMollis skrev 2011-10-11 18:48:10 följande:

Det rasslar verkligen fort i den här tråden, mkt o läsa ikapp :) Får säga grattis till plussarna oxå!!  :D

Jag tänkte ge mig på konsstycket o ladda upp bilder här för o visa ett svagt streck som kom efter utgången tid fr ett test i morse. Det första är precis när ja upptäckte strecket o det andra är många timmar efter när det torkat. Så frågan e väl eg e det så här wondfotesten brukar se ut efter tiden gått ut? Kan ju vara bra o ha lite koll för har köpt upp en hel arsenal av dessa hahah.. ;P

sådär såg mina ut, bim-4 :)
  • linnsi
    Lufsan skrev 2011-10-11 18:57:47 följande:
    Tog ett ikväll... ja jag vet... Men ses det nått?

ser nåt, men ser dock inte om det är nån färg i strecket :(
  • linnsi
    Soffiie skrev 2011-10-13 13:05:00 följande:

hej alla har ¨hållt mig lite i bakgrunden ett par dagar och inväntar äl . hade tänkt att inte skaffa några äl test denna gång utan bara köra på utan tester.. men tror ni jag kunde hålla mig?? nope hehe jag tror allt jag får mysa med mannen idag eller vad tror ni??
    lycka till! ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester