• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2011-10-11 14:31:16 följande:
    Hörni...detta är en så bra tråd...vi kan väl bibehålla den så....?!
    bibehålla vet jag inte om det var rätt ord :)
    vidhålla kanske det heter haha, jaja anyway...ni förstår Glad
  • Hoppas 2012
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 14:33:24 följande:
    vi får se till att ha respekt till varandra.. eller nää FÖR heter det ju
    Haha inte bara jag som är trött Flört
  • Hoppas 2012

Hej, Är det kört när man testar med de känsliga testen och får - på ca BIM-4? Borde de gett utslag då?

• Hoppas 2012

Tack för svar! Kändes lite bättre att höra att flera inte plussar innan :) Tycker man läser om så många som gör det o då blev jag lite nervig ;)

• Hoppas 2012

Varit iväg ikväll så därför sen reaktion från mig :) lillaM - tack för svar, du har rätt, man ska inte jämföra med någon antar jag :), ÄL+12 idag (ca) Stinis83 - tack för svar o grattis till ditt + linnsi - då vet du hur jag tänkte när jag såg -. Grattis till + på BIM-2 MissFörstånd - tack för svar

• Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2011-10-14 07:19:13 följande:
    ser ett rosa streck =) när jag va gravid med dotter fick jag rödbrunt på pappret ungefär när mensen skulle komma =) mkt vanligt 
    Fick du såna flytningar då?? Såna har jag nu och är på ÄL+13 så ca BIM söndag. Var ledsen imorse när det kom (kom även mini i måndags o tisdags) och trodde det var helkört, men finns en chans då kanske....inte mkt hopp dock Rynkar på näsan
  • Hoppas 2012
    MissFörstånd skrev 2011-10-14 08:59:22 följande:
    Fru2011 - ge inte upp än!
    Tack! Nej jag vet...men tror bara inte att dessa flytningar skulle kommit om det var nått. Tror kroppen ställer om sig efter piller bara...
  • Hoppas 2012

Hej!
    Hoppas det är ok att jag lägger in ett ÄL test som jag önskar ha hjälp med?!
    Vet det är en tråd för graviditetstest men gissade det var ok ändå Glad
    Ge gärna en input på det, är inte så bra på dessa tester. Dessa är från babytime.se, de känsligaste. Ej morgonurin.

• Hoppas 2012
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-27 12:24:33 följande:
    Frun.. de är inte positiva...teststrecket ska vara minst lika starkt som kontrollstrecket och det är det väl inte?
    Ah...ok...Glad
    Tack för hjälp!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester