• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ja hon har ju tagit ur remsan ur testet men borde inte plusset synas ändå för det är ju på remsan +et blir

• lillabambi
    LillaPluppen skrev 2011-09-20 18:57:49 följande:

Ok ett tydliggörande då, det är ett vanligt CB, stickan inuti, jag har alltså tagit ut stickan ut testet för att kunna titta "närmare" så att jag faktiskt inte bara hade inbillat mig. det horisontella strecket av plusset är ju en "plastbit i höljet" som trycker på stickan bakifrån så det syns inte så tydligt när man tar väck stickan, så om ni tittar på mitten av mitt smala streck så ser ni ett glansigt horisontellt streck som är strecket som alltid finns.

Ni som sa något om att ha tagit bort plastbiten vid uppsugningsdelen, den biten är det längst till vänster där det ser svampigt ut på bilden, så det strecket är det inte utan det mitt smala är mitt över det horisontella strecket på cb

då är jag med och håller med om att de e positivt ser absolut två blå streck
  • lillabambi
    LillaPluppen skrev 2011-09-20 19:25:49 följande:
    ja det sitter mitt över det horisontella strecket har jag ju redan sagt, det är ju över 1 cm ifrån uppsugningsdelen till "plusset" och den delen ser du ju till vänster på testet som jag klargjorde innan. Är faktiskt inte helt ny på det här med graviditetstest så jag misstar inte färgrester ifrån uppsugningsdelen för ett streck=)
    verkar som du får redigera in en pil 
  • lillabambi
    lilaemma skrev 2011-09-20 19:38:10 följande:
    Hon har väl redan pluppar över strecket....
    Förlåt mitt fel.! men nu fattar jag vad ni menar, tog ut stickan i mitt igår och mitt blåa streck är längre åt höger
  • lillabambi
    lilaemma skrev 2011-09-20 20:02:24 följande:
    Aha! Det är ju ett gott tecken om strecket faktiskt är blått hela vägen och inte bara i kanten. Håller tummarna för ett plus i morgon!
    var nog därför mitt ser ut att vara mer till höger hennes e ju bara smalt utav det jag ser (syns säkert tydligare i verkligheten) 
  • lillabambi
    lilaemma skrev 2011-09-20 20:11:59 följande:
    Och jag är definitift för trött för att sitta här. Insåg först nu att jag pratar med olika personer som båda börjar sitt namn med lilla... ;) Dags att sova...
    haha god natt ;)
  • lillabambi
    finskaflikkan skrev 2011-09-22 13:34:44 följande:

Wiiiiiieeee... Behöver inte tveka längre iaf! Bara hoppas nu att lill*n vill stanna kvar till maj. Drömmer
    Åhhh super grattis till dej :) 
  • lillabambi
    BejbyBoo skrev 2011-09-22 21:24:04 följande:
    Testa imorgon igen så ska du se att det är lite tydligare!
    Här är mina tester från 11 dagar efter ÄL till 14 dagar efter. Extremt svagt på första testet, men tydligare redan nästa dag!

Åhh men titta, GRattis :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester