• Stella 78

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lizz89, nu ser kg faktiskt! De tidigare du visat har varit negativa eftersom det inte skett någon stegring, nu däremot börjar ju något svagt synas! Hoppas det blir tydligt på nästa test!

• Stella 78

Sister82, sitter och kollar via mobilen så kommer inte in i ditt galleri.

Kan du klistra in länkar även på de andra testen? Det första såg onekligen positivt ut!

• Stella 78
    JMLTmamma skrev 2012-09-01 14:12:54 följande:
    Är det någon som vill titta på mitt test.....

Jag hade äl för ca en v sedan.....

Jag skulle tippa på positivt eftersom det syns helt ok när det fortfarande är blött! Ser bättre i mobilen än datorn. Har aldrig fått så rosa streck på de testen inom tiden, bara gråaktiga streck som mest syns vid genomlysning och när testet börjat torka. 
  • Stella 78

Alexander, sådär får jag också på mina test! Fick det förra månaden också! Ett test var kg nästan säkert var plus då det blev ett fullt synligt rosa streck inom 3 minuter och sambon såg för en gångs skull också. Men det var bara spök!

• Stella 78

Alexander, sådär får jag på alla mina tester nu. Vissa visar direkt och vissa först efter tiden. Men hade det varit en graviditet så hade ju testen varit starka vid det här laget både för dig och mig.

• Stella 78

Självklart hoppas jag att du är gravid nu Alexander.

Men samtidigt vill jag inte att du ska bli besviken igen. Hade det varit riktiga plus så borde de ju ha bli it betydligt starkare på de 3 dagar du visat testen. Kg förstår hur du känner då jag ju också får så. När det är tidigt efter äl så blir jag alltid hoppfull men förstår att det bara är falska sträck då alla blir mer eller mindre likadana.

Hoppas du får ditt plus snart! Och jag själv förståss 15:e försöket nu...

• Stella 78

Knasten, lite nyfiken... Varför ska du insemineras? Är själv under ny mindre utredning och vi funderar på att bekosta ett Ivf men vill först kolla om chanserna att bli gravida på annat sätt först inte är så stora eller att något annat är knas i kroppen

• Stella 78

Knasten, men hur hjälper insemination då? Hur får de till äl då men inte annars? Är det lättare att bli gravid genom insemination? Sorry för alla frågor, men känns som de läkare jag träffat bara hänvisar till Ivf oavsett orsak till barnlöshet

• Stella 78

Ok, lägger in testet här också. Har inte så stort hopp om att ni ska se något då jag själv inte ser på bilden
    Struntar i TL nu då de alltid ger mig streck... så denna månad är det helt nya test. Har inte så stort hopp om att få plus då jag saknar äggledare på den sida jag hade ÄL denna månad. Men hoppet är ju ändå det sista som överger Fick idag på ÄL+8 en aning till streck som jag inte sett på de tidigare 5 jag tagit Ropar ej hej på något sätt ännu, men nu har jag ändå en aning till förväntningar tills imorgon på äl+9. Har tidigare alltid plussat på ÄL+9 då det inte varit utomkved (haft många mf därav att jag plussat många gånger).

• Stella 78

Ingen fara Malin! Ser som sagt var inget på bilden själv men ser en ytterst svag linje i verkligheten. Kan lika gärna vara spök men blev lite förväntansfull nu ändå har ju tagit 5 test innan bara för att se så att det inte är vanligt med spök på dessa.

Hoppas nu på plus imorgon så vi slipper lägga drygt 30 000:- på ett Ivf försök!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester