• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2011-11-28 19:12:22 följande:
    Ja gör så! Själv beställde jag 20 test som kommer imorgon så då är det bara att testa ihjäl sig

Lycka till och återkom! 
    spännande, håller tummarna för pluuuuus ;)
  • lillabambi
    lilaemma skrev 2011-11-29 16:00:37 följande:
    Besviken. Julmusten var inte mer gravid än jag. ;)

Jag har ju läst om nån som fick plus på ett test doppat i cocacola... så när vi nu hade julmust hemma var jag tvungen att se om den kunde göra nått roligt... inte då... suck... måste man vänta tills man blir gravid själv för att få se nått mer roligt??? ;)
    hahaha attans ;)
  • lillabambi
    Helenmedh skrev 2011-11-29 19:32:25 följande:
    Haha  fick ett gravtest av mannen i födelsedagspresent! Ringde och grät och sa att posten inte kom idag:-P Frågan är: Vågar man testa nu när man druckit kaffe och kissatför någon timme sen? 
    jaaaa testa ;) gulligt av mannen ;)
  • lillabambi

hörrni ni kunniga..
    men va tusan då..... hade äl igår och nu har jag världens mensvärk i magen långt ner. vad e detta?  

• lillabambi
    minstörstalycka skrev 2011-11-29 20:24:32 följande:
    Är du säker på att du hade äl igår? Inte så att du har det idag då ?^^ 
    För mensvärk kan vara tecken på äl.
    Säker är jag inte men nästan igår hade jag som mensvärk i äggledarna nu har jag mer mensvärk långt ner och bra mycket värre....
  • lillabambi
    BebisVagga skrev 2011-12-03 13:20:09 följande:
    hur många timmar måste man vänta innan man kissar igen om man ska testa.. på bim-2 idag
    4 timmar tror jag :P
  • lillabambi
    BebisVagga skrev 2011-12-03 13:26:41 följande:
    o vad länge...
    ja jag vet, och sen ska du inte dricka spec mycket under tiden :P
  • lillabambi

Hoppas jag snart får slänga in nå test har som ska analyseras.. ;) har bim på tisdag men ska försöka hålla mig någon dag extra för att se så mensen håller sig borta :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester