• linnsi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissÖland skrev 2012-03-21 18:28:15 följande:
    Det är det till höger som e +. Det kom med en gång.
    Syns vääääääl :)
  • linnsi
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-21 18:49:08 följande:
    tveksamt va??? jag är skepisk denna månaden..förra var jag sååå himla säker på att vi hade fixat det och jag fick ju flera mystiska streck...men inget...så nu tror jag inte på nåt känns det som

Är ju tidigt än visserligen
    Men den längst ner anar jag ännu mer på.. om man ändrar bilden till ett negativ.. så lyser det strecket liiite.. ska lägga ut bild så får du se :)
  • linnsi

Alltså.. syns ju väldigt dåligt.. men det är ju ändå nåt där.. syns när jag vinklar datorn..

• linnsi
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-21 18:52:40 följande:
    ööööööö?????...hmmm....mysko...
    Hur tidig är du :)?
  • linnsi
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-21 18:53:43 följande:
    men är inte det det där vita strecket?? alltså det som kan bli vitt när det är negativt..

VA FAN.. nu letar jag bortförklaringar till mina egna tester ha ha ha.....
    hahaha. ja veet inte :(
  • linnsi
    Therese 529 skrev 2012-03-21 18:54:23 följande:
    Hej hej! Måste få hjälp av alla er testgalningar ;)

Håller på och blir knäpp här!  
    Skulle haft mens för en vecka sen men den har fortfarande inte kommit, sen misstänker jag att ÄL kom senare denna månad, den 7/3 dvs 14 dgr sen idag. Men ja vet inte säkert...

Har tagit test lite då och då och fått sådär supersvagt. Idag tog jag ett CB digitalt NEGATIVT och ett vanligt CB som visa detta, är efter 5 min och jag tog ut remsan för att se bättre...

Men va tror ni? har någon vart med om liknande och vart gravida??  

Tror aldrig man ska pilla ur testet ur stickan och sen lita på det tyvärr :/ Men visst är det ju något där..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester