• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser nått på både together och niins tester! Håller tummarna tjejer!

• Hoppas 2012

Pratade med testlagret idag då mitt inte kommit. De sa att posten slarvat bort deras post och om man hörde av dig idag hann man få reserv imorgon, annars får man det månd-tisdag.
    Trist när man håller koll med tester i sin cykel...

• Hoppas 2012
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-12 11:37:11 följande:
    pratat med kliniken nu....ska fortsätta med progesteronet till onsdag som planerat och ta gravtest på torsdag som planerat och sen ringa dem igen med besked......

Finns tydligen stora chanser för att det lyckats ändå.....eftersom jag hade ett svagt positivt i fredags så borde det gälla..Hon dissade för övrigt RFSU-s tester.. "man måste nästan ha varit gravid i 8 veckor för att de ska ge utslag, känns det som" var hennes kommentar *S*

Ja ja bara att fortsätta då... mår ju illa så det kanske kan vara nåt iaf... inte vet jag...bara förvirrad
    Hoppas hoppas!!!!
  • Hoppas 2012
    JennyOhlsson skrev 2011-12-13 10:46:33 följande:
    Grattis till alla plus

själv fick man missfall nu i helgen...
    började ordentligt på jobbet i fredags..
    blödningen börjar avta nu så jag hoppas kroppen återhämtar sig snart igen...
    Nej gumman! Rynkar på näsan
    Hoppas du blir väl omhändertagen nu!
    Stor kram
  • Hoppas 2012

Oj oj här händer det grejor! :) haft galet mkt på jobbet så inte hunnit titta in förrän nu.

Stort grattis Ebba! Men så tydligt på bim-7?? Lyckost att se så tidigt :)

• Hoppas 2012

Själv är jag på bim-7 och ÄL+9 idag så imorgon testar jag MEN försöker inte bli ledsen då det är tidigt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester