• PrettyTiedUp

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej!
    Gjorde nyss en ny tråd, visste inte att denna tråd fanns så skriver här med och hoppas på svar.
    Är detta test spökstreck eller kan det vara något?
    är på ÄL+11 idag, aldrig fått nåt förut, babyplan early.
  • PrettyTiedUp

Tack :)

Imorse tog jag ett till test, som var helt blankt, men efter ca 20-30 min var det ett svagt streck där, kan det vara nåt på gång? Det är så dumt, man får ju upp hoppet! :) tog ett digitalt också i min iver som visade inte gravid. 

Bilden från imorse efter en stund: 
  • PrettyTiedUp

Äl+9. Ska testa senare, får hoppas att hcg är så lågt så det är därför testerna är olika. Jag hoppas.

• PrettyTiedUp

Syskonförsök: jag testade igår morse, men det var helt blankt :( har bara dyra tester kvar nu så väntar tills mensen förhoppningsvis inte kommer.

• PrettyTiedUp

Tog det här testet för ca 1 timme sedan. Strecket kom upp inom tiden och har nu torkat. Tycker inte jag fått såhär starka spökstreck tidigare, fortsätter hoppas, trots sambons låga spermieantal. Vad tror ni?
    Äl+14 och bim idag. Känsligt test, 10 mIU.

• PrettyTiedUp

Syskonförsök, jag tycker det känns som att det faktiskt kan vara något. Jag tog ett till test för en stund sedan då jag hållit mig i två timmar och det blev ett lika synligt streck. Tog ett digitalt också men det visade inte gravid. Får testa imorgon bitti igen. 

• PrettyTiedUp

? det digitala testet jag tog hade en känslighet på 25mIU, så inte kört än! Jäkla spökstreck alltså, hoppas det här är på riktigt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester