Inlägg från: Anonym (Höstlövet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Höstlövet)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni?

• Anonym (Höstlövet)

Jag fick missfall för ca en månad sen och nu funderar jag på om jag kan vara gravid igen. 

Är det någon annan som ser något något svagt här? 

• Anonym (Höstlövet)
    Anonym (Liljan) skrev 2025-04-20 10:08:36 följande:

Jag beklagar🌸
    Jag tycker jag ser något streck, ta ett nytt om tre dagar och se om det ökat något.🐣

Tack så mycket!! ❤️
  • Anonym (Höstlövet)
    Noslrac skrev 2025-04-21 05:23:18 följande:

snälla hjälp!!! Var helt säker på att jag inte är gravid men har mått så FRUKTANSVÄRT dåligt de senaste dagarna.. igår kväll fick jag en fruktansvärd yrsel och inatt har hela rummet gungat? imorse får jag detta. Ser ni också den svaaaagaste linjen eller är det bara jag som har lineeyes för att jag hoppas så mycket. 

Jag tycker mig se en supersvag linje!! Hjärta
  • Anonym (Höstlövet)

Ni två som var så super gulliga och kollade på mitt test igår, kan ni kika igen?

Jag kunde som sagt inte vänta i flera dagar så jag tog ett till test idag och nu tycker jag att jag ser en starkare linje. 

Det kan även vara önsketänkande med tanke på att vi försökt över 2,5 år nu med ett missfall förra månaden.

Alla bilder är tagna inom "test-tiden". 

• Anonym (Höstlövet)
    Anonym (RD 8) skrev 2025-04-21 10:34:54 följande:

Vad tror ni om dessa? Rfsu test, ej deras testa tidigt. Har ingen erfarenhet av dessa tester sen tidigare!! 

Jag tycker mig se en svag linje på båda bilderna Glad
  • Anonym (Höstlövet)
    Ninja2022 skrev 2025-04-21 14:05:13 följande:
    Ser någon mer än jag ett svagt streck? Är clearblue ultratidigt så ska vara ett streck i större fönstret åt samma håll som kontrollstrecket. Är extremt tidigt, 7-8 dagar efter ägglossning. Tog ett annat (inte testa tidigt) och tycker mig ana något där med. Men jag stirrar mig knäpp på dom där strecken och hade behövt lite hjälp 😅
    Jag ser tyvärr ingenting Obestämd
  • Anonym (Höstlövet)
    Caligirl90 skrev 2025-04-21 18:07:25 följande:

Nu är jag tillbaka i landet limbo efter FET #2.
    idag är 6dp5dt, motsvarande ÄL+11.

och jag önskar nu lite tolkningshjälp med ett test från graviditetskollen för det verkar som att dom är lite oklara?

jag skickar med ett oredigerat och ett med ökade kontraster.

Jag ser en svag linje på den oredigerade och redigerade Skrattande 
  • Anonym (Höstlövet)
    Anonym (RD 8) skrev 2025-04-21 14:53:14 följande:
    Visst är det något där!? Kollade på testen efter 2 minuter och kunde ana något utan att böja och bända på testen. Men sen börjar man ju ifrågasätta allt som har med ens synd att göra.. och jag har ingen erfarenhet av hur dessa tester är när man testar tidigt 
    Håller tummarna för att du får ett starkare test imorgon Hjärta
  • Anonym (Höstlövet)
    Caligirl90 skrev 2025-04-21 21:16:57 följande:
    Nej men det vågar jag inte tro på än efter 10 år av ofrivillig barnlöshet och negativa tester 😭

såhär ser dagarna innan ut idag, alla är ju torkade nu liksom men det ser ändå ut som någon slags stegring? kan det verkligen bli så om det bara är torkstreck?
    Jag tror du är gravid Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester