Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vad tror ni?
Vad tror ni?
Jag fick missfall för ca en månad sen och nu funderar jag på om jag kan vara gravid igen.
Är det någon annan som ser något något svagt här?
Jag beklagar🌸
Jag tycker jag ser något streck, ta ett nytt om tre dagar och se om det ökat något.🐣
snälla hjälp!!! Var helt säker på att jag inte är gravid men har mått så FRUKTANSVÄRT dåligt de senaste dagarna.. igår kväll fick jag en fruktansvärd yrsel och inatt har hela rummet gungat? imorse får jag detta. Ser ni också den svaaaagaste linjen eller är det bara jag som har lineeyes för att jag hoppas så mycket.
Ni två som var så super gulliga och kollade på mitt test igår, kan ni kika igen?
Jag kunde som sagt inte vänta i flera dagar så jag tog ett till test idag och nu tycker jag att jag ser en starkare linje.
Det kan även vara önsketänkande med tanke på att vi försökt över 2,5 år nu med ett missfall förra månaden.
Alla bilder är tagna inom "test-tiden".
Vad tror ni om dessa? Rfsu test, ej deras testa tidigt. Har ingen erfarenhet av dessa tester sen tidigare!!
Nu är jag tillbaka i landet limbo efter FET #2.
idag är 6dp5dt, motsvarande ÄL+11.
och jag önskar nu lite tolkningshjälp med ett test från graviditetskollen för det verkar som att dom är lite oklara?
jag skickar med ett oredigerat och ett med ökade kontraster.