MNS skrev 2018-02-14 01:24:10 följande:
Men vilken fantastisk människa du verkar vara <3 vi har väl inte diskuterat detta så mycket, vet att han egentligen vill vänta tills han är 27 av någon anledning haha (han är 24 nu). Men har aldrig.någonsin kännt såhär i mitt 27 åriga liv för någon förut och vill spendera mitt liv med honom. Vi har alla praktiska förutsättningar för ett barn, jag har också en dotter sen tidigare som han är fantastisk med!
Ja jag tror jag väntar till fredag morgon så borde jag veta med säkerhet, är dock rätt övertygad om att jag är gravid, mår illa, halsbränna, molvärk, trötthet m.m. Min mens borde vara beräknad typ idag eller närsomhelst då jag alltid tidigare haft regelbunden mens men varit knasig nu i någon månad av olika anledningar.
Men vad kul Vi kan ju jättegärna följas åt! Hoppas på plus för dig och sambon <3
Hehe tack, men säger bara sanningen <3 min man ville först också vänta, men vi bestämde att händer det så händer det. Och när vi väl pratade mer detaljerat om det så var det han själv som sa att vi skulle börja, efter sina egna argument typ ^^
Jag har också tänkt, tills helgen typ. Tog testet imorse, som jag och andra misstänker är svagt positivt och hormonet stiger var fjärde dag :)
Har likadana symtom som dig plus högre temp. Har tempat mig sedan vi började <3
Hade regelbunden tills innan plusset och missfallet. Men kände av ÄL nu i januari, 15 dagar efter missfallet började (blödde i 4dgr).
Åh tack hoppas för er också <3 ja jag följs gärna åt. Kan vi stötta och peppa varandra :D