• CaroIine86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hjälp! Är det positivt? Det blåa är gravtest.. negativt igår och ser ut såhär idag... äl +8

• CaroIine86
    ensamärstark skrev 2018-02-06 08:59:17 följande:

Nej det är negativt. Det har legat för nära ältestet då får man sådär

Åh ????
  • CaroIine86
    GlitterLina skrev 2018-02-06 10:16:20 följande:

Det bästa är nog om du tar ett nytt test

Ja ,tog ett nyss men det var såklart negativt. Förväntade mig inget annat iofs då det är tidigt och det i morse var på morgonurin.. förstår dock inte hur det kan påverka att det ligger nära? Ett gravtest känner väl ENBART av hcg? Ett positivt gravtest är till 99,9 säkert om man följt anvisningarna , men hottar ingenstans att fy får ligga nära ett ältest? Nu fiskar jag här ... Hahaha
  • CaroIine86
    ensamärstark skrev 2018-02-07 07:31:34 följande:

Jag grundar det på egen erfarenhet.. prova själv. Gör ett gravtest och ett ältest o lägg dom bredvid varandra så kommer gravtestet se ut sådär, färgen från äntestet "rinner över" vet att det låter konstigt men så är det

Idag var testet negativt :( så får anta att det är som du säger ...
  • CaroIine86
    ensamärstark skrev 2018-02-07 07:31:34 följande:

Jag grundar det på egen erfarenhet.. prova själv. Gör ett gravtest och ett ältest o lägg dom bredvid varandra så kommer gravtestet se ut sådär, färgen från äntestet "rinner över" vet att det låter konstigt men så är det

Idag var testet negativt :( så får anta att det är som du säger ...
  • CaroIine86
    Cnor skrev 2018-02-08 11:41:19 följande:

Hallå girls, någon annan som också ser ett pytte pytte svagt plus här? ???? kanske bara jag men vill så himla gärna!!

Jag ser ett svagt streck där :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester