• irre85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Har följt den här tråden i evigheter o nu var de visst dax för mig. Har tagit två test innan som varit super negativa men så kom detta upp imorse, inom tidsgränsen men inte på sekunden. Först såg de negativt ut så jag la de åt sida men kollade efter typ 4 min igen.. Jag är på bil- 4 till -7 inte säker när jag hade ÄL.

• irre85

Åå får inte upp bilden.måste ta till datorn

• irre85

Lite mindre vanlig...tyvärr ser det negativ ut...

fan när jag tittar på mitt test nu så undrar jag om jag inte håller på att bli dum i huvudet kanske

• irre85

Va snällt av dig puman. Ja jag hoppas o håller tummarna. Jag tar ett nytt imorgon bitti igen!! Grattis till alla er som plussat...

• irre85

Testet idag såg ut ungefär som testet igår..ingen stegring o tala om. Ett nytt imorgon då...

• irre85

dagens test

Vart lite konfundersam då jag köpt testerna på tradera. De står ingen känslighet på dom och inget märke utan bara att det är graviditetstest.
    Tog ett clearblue också bara för att testa...kunde inte hålla mig..jag är väl medveten om att clearblue är jättebra på att visa spöksgtreck så jag tror inte alls på mitt som jag tog. ska åka å köpa mig ett digitalt sen tänkte jag istället och är säker på att de kommer stå EJ gravid på de

• irre85
    FruA skrev 2011-11-06 12:00:03 följande:
    Någon mer som vill kolla mina test i galleriet ????
    Kan möjligtvis tyda något men det är knappt...hoppas på bättre framåt..
  • irre85

Åkte o köpte ett digitalt och tog de direkt när jag kom hem. Var helt inställd på inte gravid även pga att de stod att man skulle testa med morgonurin om det var innan BIM...o jag är väl typ på BIM-3/-2

• irre85
    Together90 skrev 2011-11-06 16:39:46 följande:

Vill ni låna mig era ögon och säga om ni ser något om ni försöker..jag är på BIM - 8 idag ..så väldigt tidigt.. Men jag skall göra en hysterokopi egentligen och vill ju veta innan om jag är gravid eller inte, har inte allt för höga förhoppningar men ..ja ..har redigerat mitt test jag tog idag.. jag såg själv ett pluss på stickan om jag kollade väldigt noga .ett svagt svagt svagt..men det fastna inte så bra på bild..men vad tror ni.. ???
    Jag vet att jag greppar runt halmstån nu ..men efter tre missfall gör man det kan jag säga.. 

Kolla noga, både åt höger och vänster och alla kanter och se om ni kan lyckas se något..   
    Jag ser något svagt svagt...testa om 2 dagar igen
  • irre85
    popcornplaya skrev 2011-11-07 08:14:31 följande:

Ser ut som mitt juhe...då håller vi tummarna att det står samma på ditt digitala som det gjorde på mitt !!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester