• Lyckliglottad

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppar på jag med. Har BIM den 15/10

• Lyckliglottad
    autumn skrev 2011-10-10 08:42:24 följande:
    Godmorgon.
     Jag hittade ett test så jag kunde ju inte hålla mig från att ta det idag , och idag hade jag inte kissat någongång innan. Det är starkare än igår, men jag har inga symptom,förutom att jag hade svårt att somna igår för det liksom kröp i benen, om nu det kan vara tidigt symptom?  Det är BIM idag OM jag har 28 dagars cykel vill säga...

Grattis Linnsi, jag ser ett plus :)
    Grattis!!
  • Lyckliglottad

Tror jag ska testa jag med kan inte hålla mig så går och kissar nu  har BIM på lördag så BIM-5 idag

• Lyckliglottad

BIM-5 dagens test. Tycker mig se något svagt men kan lika väl vara i syne :P
  • Lyckliglottad
    Skrutt 83 skrev 2011-10-10 09:40:41 följande:
    Lyckligtlottad: något är definitivt där!! Smyger in ett grattis!!
    Ååå hoppas hoppas :)
  • Lyckliglottad
    Lufsan skrev 2011-10-10 12:11:32 följande:

Tyvärr ser jag inget :(
  • Lyckliglottad
    Lufsan skrev 2011-10-10 11:08:57 följande:
    Lyckligt lottad, jag sitter och väntar på resultat från ett likadant test, hur långtid tog det innan du såg något? 
    Mitt kom rätt så fort faktiskt!! ditt då?
  • Lyckliglottad
    Lufsan skrev 2011-10-10 13:05:56 följande:
    Det kom inget streck alls på mitt test tyvärr. 

När är BIM?
  • Lyckliglottad
    Lufsan skrev 2011-10-10 15:36:56 följande:
    ÖÖÖh..... tjejer.... nu när testet torkat syns ett tjockt ljusrosastreck... Vad ska man tro om det? 
    Bild?
  • Lyckliglottad

Hej Tjejer :) hoppas det är bra med er alla. Var längesen jag skrev här sist.

I alla fall så plussade jag i morse av en ren slump. Gjorde ett test och det visade ett streck på en gång och vart starkare än (kontrollstrecket på en gång ) Så räkna ut på FL att jag är i v 9. Men ska ta ett digitalt i eftermiddag och dubbelkolla   Vågar inte tro på det ännu :-P

Jag ska bli 3 barnsmamma troligen till 2012

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester