• Rocket Mania

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vilka tester kan man använda allra tidigast? Och hur tidigt är det?

Håller tummarna för många plus hos er :) 

• Rocket Mania
    Den lilla M skrev 2011-09-27 15:25:41 följande:
    Nån med 10miu som känslighet tex one step eller RFSU testa tidigt. Med one step har jag fått plus på dag 7 efter ÄL som tidigast..
    Tack för snabbt svar!  Vad tidigt du fick plus!

RFSU brukar finnas på Pressbyrån hos oss men var köper man one step?
  • Rocket Mania
    Guacamole skrev 2011-09-27 13:18:13 följande:
    Måste fråga.. är det någon som vet ifall man kan hålla koll på sin menscykel månad för månad på internet? 
    Något som är fritt att använda? 
    Om du har iPhone/smartphone finns en APP som heter "Menskoll". Där kan du lägga in mens, när du haft sex, se när förväntad ÄL infaller osv. Lite-versionen är gratis
  • Rocket Mania
    Den lilla M skrev 2011-09-27 15:49:04 följande:
    one step köper jag på nätet från ett ebay företag i england. Billigt och bra 100test för 185kr inkl frakt! Har aldrig fått spöksteck på dem, vilket jag däremot fått på CB's vanliga test.
    Tack! Då blir det RFSU, vill kolla snarast. Tålamod är inte min grej Tungan ute

Men för att förtydliga är det alltså inte omöjligt att få ett plus idag om jag hade äl för 8 dgr sedan och förväntad mens den 3/10?
  • Rocket Mania
    Rocket Mania skrev 2011-09-27 15:50:58 följande:
    Tack! Då blir det RFSU, vill kolla snarast. Tålamod är inte min grej Tungan ute

Men för att förtydliga är det alltså inte omöjligt att få ett plus idag om jag hade äl för 8 dgr sedan och förväntad mens den 3/10?
    Om vi nu utgår från att det de facto finns något att plussa för ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester