Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
Grattis Najje, skönt att höra att allt gått bra och att pojkarna var såpass jämnstora :) Fina namn ni valt på killarna!! Skickar en stor drös med grattiskramar!
Grattis Najje, skönt att höra att allt gått bra och att pojkarna var såpass jämnstora :) Fina namn ni valt på killarna!! Skickar en stor drös med grattiskramar!
Belfen, vilken spännande helg det blir för er :) Hoppas du känner dej lugn men ändå laddad! Måste vara en kosntig känsla att veta vilken dag det hela ska dra igång. Jag önskar ett stort Lycka till, hoppas att allt går smidigt och att du får en fantastisk förlossning!!!
Så kul att kika in här på tråden nu när ni som är längre fram börjat få era små mirakel :) Jag längtar så tills jag får se vad det är för en liten som gömmer sig i min mage!!
Kram på er allihop
Hur mår ni alla gravida och nyblivna mammor?! Nu går jag in i v 34 och allt är bra med både mig och bebisen. Det sprattlar och håller på som aldrig förr, jag undrar sååå vad det är för en liten som gömmer sig därinne. Jag ser fram emot förlossningen, fast det känns långt borta än.
Hoppas ni får en mysig Valborg i det fina vårvädret!! Kram
Belfen, hoppas bebisen vill komma ut av sig själv redan nu! Det måste vara fruktansvärt att ha så ont. Men onsdagen är snart här, och då hoppas jag att du får hjälp om det inte hänt nått innan dess. Måste vara underbart att veta att det bara är några få dagar kvar tills du får se din bebis :)
Kram och lycka till
Turitella, Grattis igen till din underbara Neo! Han är verkligen söt som socker :) Skönt att läsa om din förlossning, tusen tack för att du delar med dej!
7feb, ojoj då kan det hända när som helst nu. Spännande!!! Lycka till när det är dags :)
Kram
Najje, vilken fin bild på dina små sötnosar. Ser helt underbart ut när dom ligger tätt ihop :) Tack för din förlossnings-berättelse, skönt att läsa att allt gick så bra.
7feb, snart är det dags!!! Lycka till :D Kram
Gulia84
Ha en bra dag på Gekås, jag hittade en massa kul och bra saker. Det finns typ allt! Jag köpte amningskudde, spjälskydd, täcke och kudde, lakan och bäddset. Nappflaskor, nappar, puder, tvättlappar, snuttefiltar och en massa mer. Och söta kläder :)
7feb
Vilken fin mage du har, och storebror är jättesöt!! Han ser verkligen förväntansfull ut :) Gud vilken härlig bild!!!
Kram
Grattis Belfen, en sån perfekt liten Winston ni fått :) Han är jättegullig!!!
Kram