• 7feb

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Ha ha underbart! Fick ni veta kön?

• 7feb

Välkomna nyplussade!
    Najje vill ni veta? Härligt att allt såg bra ut iaf. Grattis såklart

• 7feb

Jag tyckte det var skönt att veta, vi visste att det var en Ludwig förra gången och nu är det en Widar:)

• 7feb

Grattis Julia! Vissa tidiga veckor under grav kallas av vissa spökveckorna.

• 7feb

Hej Edwin!!!!vilken sötnos, tredje pojken i gänget vad vi vet:) grattis

• 7feb

Moi Vi har en son sen tidigare som kom till spontant,sen försökte vi i två år och ett mf innan vi gjorde utredning som visade att jag inte producerar tillräckligt med LH hormon, vi provade sprutor i 3 månader utan resultat. Gjorde IVF fick ut 15 ägg bara 1 blev befruktat oxh det är killen i magen nu. De tror att jag producerar omogna ägg. Jag har oxå funderat på det där med pojkar och IVF....Beror nog mer på om man görivf pga mannens "problem" Vore kl att göra en " egen" undersökning. Kanske man kan lägga till på BF listan. Om man väntar en pojke eller flicka och om man vill om det är kvinnan eller mannen som har problemet? Fina namn, vi bestämde namn redan i v13 när vi såg honom. Nästa vecka ska vi på ul igen då är jag i v.19 Kram på er

• 7feb

Jupa hoppas du kan få ul då, du får säga att det är en julklapp till er alla:) Vi är ju lite olika långt gångna i forumet så det är nog lite olika med namn med, när man bestämmer sig. Kram

• 7feb

Det ska bli jätte spännande att se hur många pojkar det blir!

Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF