Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
7feb: 0,5% räknas som alkoholfri, det står samma på alkoholfri öl så du kan allt ta några glas med gott samvete!
7feb: 0,5% räknas som alkoholfri, det står samma på alkoholfri öl så du kan allt ta några glas med gott samvete!
7feb: Jag pendlar mellan -1 kg till +2 kg. Så egentligen har jag väl inte gått upp något eftersom det pendlar från vecka till vecka. Nu har jag iofs druckit en massa cider och ätit godis över jul och nyår så nu kanske det lägger sig på +2 kg, inte jättefarligt för att vara i v 24.
fröken fröken: det kan vara foglossning, precis så kändes det för mig, det nöp till, krampade precis över blygdbenet och bak i ryggen. Trodde det var UVI och sammandragningar i flera veckor. Ring sjukgymnast så kan de snabbt kolla om det är foglossning för då behöver du få bälte inna det blir värre. Jag är ganska säker på att det är det du har, du beskriver det precis som det kändes på mig.
Turitella: Jag känner båda två väldigt tydligt, ibland tom ser man en kick utanpå magen. Maken känner dem också, men oftast slutar de sparka när deras pappa vill känna även om de varit helvilda precis innan. Jag älskar att känna dem, blir alldeles lycklig i hela kroppen vid varje spark! De har börjat hålla igång på nätterna också så det har nog med det som du skrev, när man slappnar av och tar det lugnt!
Inanna: Åh, vad roligt att ha dig här! Välkommen! Är du redan i v 11!!! Vad underbart att få se sin lill*. Är så himla glad för din skull! Kraam!
Har varit på UL idag. Fick reda på att det är två små pojkar som ligger i magen och sparkar! Allt såg bra ut och de har växt som de ska. Blev även sjukskriven graviditeten ut.
Hoppas alla mår bra! Kraam!
fröken fröken: Det är tvåäggs. Vi fick tillbaka två embryon. Jag har mina vanliga trosor men de får "rulla ner" under magen. Har inte kollat efter gravidunderkläder, men det borde finnas i någon web-shop, ska googla.Spännande med RUL nästa vecka! Kramis!
Julia: Du är säkert jättefin! Vad härligt med semester, ladda med D-vitamin och njuuut!
Julia: Hur mycket kostar ett angelsound och vart köpte ni det?