• Najje79

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Hej tjejer!
    Är så orolig, jag tycker magen blir mindre! Jag känner bebisarna (tror jag), men magen blir mindre och är inte alls lika hård som innan. Kan det vara något fel? Ska till läkaren på måndag för ev sjukskrivning och seda är det RUL på tisdag så jag får väl veta snart, men just nu känner jag mig ganska orolig.

• Najje79

Turitella: Åååååh, vilken lycka! Grattis till lilla Neo som är så otroligt söt!

7feb: en liten Widar! Tänk vad häftigt!

Jupa: VAAA!! Vad säger du? Måste jag sluta med vodkan och cigarillerna????? Flört

Imorgon är det dags för RUL! Är så sjukt nervös, tänk om det är något fel! Går in i v 19 imorgon.
    Blev idag sjukskriven 25% fram till 1/1, sedan hoppas jag att jag blir heltidssjukskriven, men det verkar inte vara så lätt...

Kram tjejer!

• Najje79

Här är mina små godingar från RUL idag. Allt gick jättebra, de hade växt till sig och det skiljde nästan inget mellan dem längre, allt såg bra ut och det är ena riktiga vildingar jag har i magen. De hann både sparka och skalla varandra!!!

Vänster tvilling har boxingshänderna uppe! Skrattande
  • Najje79
    7feb skrev 2011-11-29 17:22:29 följande:
    Ha ha underbart! Fick ni veta kön?
    Nej, hon såg inget sa hon...
  • Najje79

zaq och sushikatten: Hjärtligt välkomna hit och GRATTIS till plussen!! Spännande med VUL, det kommer att gå så bra! Kramis!

• Najje79

7feb: Maken vill veta, jag är lite osäker. Jag bryr mig verkligen inte om vad de är, men samtidigt så kan det bli mer verkligt och man kan diskutera namn på ett annat sätt. har ni pratat om namn?

Turitella: Välkommen hem! Fast jag förstår att det är blandade känslor. Jag har aldrig varit i Thailand men vill väldigt gärna åka dit.

• Najje79

Jupa: Mina symptom försvann också i runt v 10-12. jag nojjar hela tiden, det hör till när man gått igenom det vi har gjort. Blir du alltför orolig, ring och be att få UL, det gjorde jag.

Julia: Hääärligt! Grattis på bröllopsdagen!

• Najje79

Hej tejer!

Vilka fina bebisar ni har i magen!

Vi har kommit överens om Elise och Adrian, men måste ju komma på ett flicknamn och ett pojknamn till. Maken vill Ferdinand (efter Ferdinand Porsche) men jag är inte jätteförtjust i det namnet.

V 20 idag, och det både syns och känns kan jag säga... I'm loving it!

• Najje79

sushikatten: Håller verkligen alla tummarna för er! Hoppas ni får se ett litet hjärta picka! Styrkekram!

• Najje79

zaq: Blir så ledsen för din skull. så jäkla orättvist! Vilken v var du i? varför är det sista chansen? Styrkekramar i massor!

Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF