Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
NUPP är inget blodprov. Har man gjort IVF är blodprovet missvisande, har ett inlägg om vår vidriga kub upplevelse några sidor bakåt i tråden. NUPP är ingen mf risk.
NUPP är inget blodprov. Har man gjort IVF är blodprovet missvisande, har ett inlägg om vår vidriga kub upplevelse några sidor bakåt i tråden. NUPP är ingen mf risk.
Jag förstår:)
Grattis Hera!
Kom ihåg att blodvärde på kuber inte säger något om man gjort IVF.
Även om du säger att ni gjort IVF finns det ingen formel på att räkna ut det. Samma som vid tvilling graviditet därför gör man NUPP på de som väntar tvillingar. Nej vi har inte bestämt oss ännu, har blivit erbjudna nytt ul på torsdag för att vidare se så att bebisen är frisk. Jag känner starkt för att få ut informationen och försöker vända mig till kliniker och människor att införa NUPP på IVF graviditeter. Gå på bebisens nackspalt i morgon, be dem kolla efter näsben också. Du kan få falska goda resultat med på blodvärdet. Lycka till!
Det är hormonerna som ställer till det, så det borde stämt. Jag är dock ingen läkare( fast de verkar inte veta mer)
Tack! Problemet verkar vara att ingen vet hur det ska skötas ( tjatar för jag bryr mig om er) Hjärtfrekvens och näsben är värt att kolla. Och stort lycka till, det är härligt att få se sin lilla bebis. Efter de två ulen som vi gjorde 12+3 så kunde jag känna bebis eftersom jag fått se precis hur den låg och rörde dig. Känner fortfarande, är omföderska så det är kanske skillnad då. Kram
Mammaobabba, hoppas ni får svar på allt i morgon, det är tufft att oroa sig. Kram Ha ha ni är galna som köper bilar!! Kram
Håller tummarna Igelkott inför morgondagen! Vi köpte oxå ny bil när vi ick barn, fast han var ett år då:) du kommer vara nöjd över en trygg bil när du sättet din bebis där. På tå dagar har 4 pers som jag känner fått sina bebisar, jag längtar nästan så det känns olidligt till maj. Nåja fjärde månaden i morgon ( v.16) Kram
Moi jag misstror inte dig eller din fakta jag vidareförmedlar den som jag fått. Och lika viktigt att veta att din klinik har tagit hänsyn till IVF så är det viktigt att de läkare jag pratat med påstår att man inte vet hur man ska göra den beräkni gen och det är därför man gör NUPP på tvillinggraviditer, varför har de inte kommit på samma formel för de graviditeterna så man kan göra kub om man väntar tvillingar. Jag är skeptiskt. Viktigt att ha med sig vad som sagts till alla och eget vett. Lycka till iaf