• Najje79

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

fipochi: Åh vad glad jag blir! Underbara nyheter!

• Najje79

Moa Li: Grattis! Vad härligt du skriver, blev alldeles glad av din text! Visst är det underbart att få se det lilla hjärtat slå! Stora kramar till dig!

Turitella: Åh, sicken liten sötnos du har i magen! Grattis till fina KUB siffror!

Hoppas att jag får komma in på VUL nästa vecka, har inte sett mina små sedan v 11 (gick in i v 14 i tisdags).

• Najje79
    Turitella skrev 2011-10-27 21:25:54 följande:
    Tack, tack Najje!

Hur stor är din mage nu när du har två små därinne. Är ju också i v. 14 och jag tycker jag är stor redan och då borde du vara dubbelt så stor! Mysigt!
    Haha, ja det börjar synas! Är lite överviktig sedan innan, men nedre delen av magen är väldigt rund och hård och några har redan börjat kommentera, älskar det. Jag tänker försöka njuta av magen innan den blir enorm, har sett bilder på hur man ser ut i slutet av en tvillinggraviditet... jag är rädd! Glad
  • Najje79

7feb: Åh, vilken fin mage du har! Jag håller med dig att mellan UL så är det blandade känslor, vissa dagar njuter jag andra dagar (som odag) är jag säker på att det har gått fel... ska försöka få komma in på UL nästa vecka, måste få se att de lever och har växt som de ska!
    Hur mår du annars? Trött, illamående?

• Najje79
    7feb skrev 2011-10-28 16:57:20 följande:
    Tack! Vi får hålla tummar att vi alla får vår fina vår bebisar. Jag är helt sanslöst trött. Och fortfarande ganska illamående. Vissa dagar värre än andra. Och du? Hur känns det med 2 :)
    Jotack, jag är väldigt trött, har inte varit jättemycket illamående, har blivit värre de senaste dagarna, idag har det varit nästan hela dagen. Men jag ser det som om mina små försöker lugna mig och visa att allt är bra! Är i v 13+3, vilket är det längsta jag har gått utan att börja blöda, men jag har svårt att släppa tankarna på MA (som vi råkade ut för vid vår första graviditet, upptäcktes i v 13 men fostret hade slutat växa i v 7). Vi såg ju två hjärtan slå i v 11 så jag hoppas att de är starka nog att fortsätta.
  • Najje79

Igelkott: Grattis och välkommen hit!

Julia: Då gör du VUL på min födelsedag också, fyller också 9/11 Glad

• Najje79

Maj:
    Najje 1/5
    moii - 15/5 - icsi

Juni:

Juli:
    3/7 igelkott

Var på UL idag, behövde stilla min oro. Har inte kunnat sova på flera nätter pga att det känns som om nått är fel. Jag har varit jättedeppig. Men idag fick vi se två små pickande hjärtan och de hade växt som de ska. 6,8 och 7,3 cm är de nu, min a små bebisar! Nu känns det mer verkligt!

På tal om symptom så är det jätteolika. Jag som väntar tvillingar har knappt mått illa någonting medan många som väntar en ligger plakat i flera månader. Jag har haft jättemycket molvärk, mensvärk, men det har bara varit växtvärk.

Hoppas alla mår bra! Kram!

• Najje79

Lycka till idag 7feb! Kramis!

catrock: vet precis vad du går igenom, skickar varmaste styrkekramarna till dig!

Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF