Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
fipochi: Åh vad glad jag blir! Underbara nyheter!
fipochi: Åh vad glad jag blir! Underbara nyheter!
Belfen: Håller alla tummarna så hårt jag kan! Det kommer att gå så bra!
Moa Li: Grattis! Vad härligt du skriver, blev alldeles glad av din text! Visst är det underbart att få se det lilla hjärtat slå! Stora kramar till dig!
Turitella: Åh, sicken liten sötnos du har i magen! Grattis till fina KUB siffror!
Hoppas att jag får komma in på VUL nästa vecka, har inte sett mina små sedan v 11 (gick in i v 14 i tisdags).
7feb: Åh, vilken fin mage du har! Jag håller med dig att mellan UL så är det blandade känslor, vissa dagar njuter jag andra dagar (som odag) är jag säker på att det har gått fel... ska försöka få komma in på UL nästa vecka, måste få se att de lever och har växt som de ska!
Hur mår du annars? Trött, illamående?
cat rock: Vilken lycka!!!!! Grattis!
Igelkott: Grattis och välkommen hit!
Julia: Då gör du VUL på min födelsedag också, fyller också 9/11
Maj:
Najje 1/5
moii - 15/5 - icsi
Juni:
Juli:
3/7 igelkott
Var på UL idag, behövde stilla min oro. Har inte kunnat sova på flera nätter pga att det känns som om nått är fel. Jag har varit jättedeppig. Men idag fick vi se två små pickande hjärtan och de hade växt som de ska. 6,8 och 7,3 cm är de nu, min a små bebisar! Nu känns det mer verkligt!
På tal om symptom så är det jätteolika. Jag som väntar tvillingar har knappt mått illa någonting medan många som väntar en ligger plakat i flera månader. Jag har haft jättemycket molvärk, mensvärk, men det har bara varit växtvärk.
Hoppas alla mår bra! Kram!
Lycka till idag 7feb! Kramis!
catrock: vet precis vad du går igenom, skickar varmaste styrkekramarna till dig!