• Najje79

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Jag har panisk rädsla för att kräkas, men har inte lyckats hålla emot två gånger. Får lätt illamående av lukter, särskilt sopor.
    Arbetar på förskola och att byta bajsblöjor är väl ingen höjdare just nu heller, har aldrig haft problem med det innan.

Jag har väldigt stora bröst redan innan (DD) så det är svårt att se om de är spända eller större, men ömma som sjutton är dem!

• Najje79
    Cattisen skrev 2011-09-15 21:08:51 följande:
    Mina bröst var ömma runt äggplock och ET, men sen lugna det sig men igår börja dom ömma igen och idag kan jag inte röra vårtgårdarna för de gör ONT!
    Lite trött en del kvällar men annars inga symptom.... Har man dom inte så önskar man sig och har man så vill man bli av med dom.... *S* Men har nog helst för att känna mig lite säker på att där finns något där nere...
    Ja, precis så är det, känner man något så nojjar man att det är ngt fel, känner man inget så nojjar man över det...
  • Najje79
    Virvla skrev 2011-09-21 19:30:36 följande:
    Denna vecka har tankarna spökat. Tänk om jag inte alls är gravid... Har fått hejda mig från att köpa fler gravtest. Ska ju trots allt på VUL imorgon... Nervös!
    Haha, precis som jag! Men vet du, jag beställde gravtest på nätet! Jag är inte klok jag vet, men jag vill kolla så att det inte blir svagare, jag är så nojjig... hör själv hur knäpp jag låter  Skäms
  • Najje79

Yrväder78: Nej, nej, nej!! Det är förjävla orättvist! Vill bara krama om dig och få allt att bli bra! Styrkekramar i tusentals!

• Najje79

Hej tjejer!
    Imorgon är det dags för VUL igen, är så orolig för att inte få se två små hjärtan picka därinne! Åh, hoppas att de har klarat sig!
    Kram till er alla!

• Najje79
    Turitella skrev 2011-09-26 20:19:58 följande:
    Åh, heja Najje!
    Det kommer gå så bra ska du se! Två små hjärtan, vilken lycka!
    Håller mina tummar för dig imorgon!
    Gulle dig, tack!!
  • Najje79

7feb: Vad du skräms! Nu tar du det lugnt och håller dig borta från bruna flytningar i fortsättningen! Hjärta

Ego: Var på VUL idag, två tickande hjärtan, de hade växt till sig och en av dem låg och nickade åt oss! Jag är så lycklig!

• Najje79
    7feb skrev 2011-09-27 17:48:19 följande:
    Turitella och Najje tack för er omtanke. Och Najje vad underbart! Har tänkt på dig idag! Är det bara jag som är helt sanslöst orolig hela tiden, hur gör ni för att njuta och leva? Kram på er från en omskakad 7feb Förresten hur räknar ni ut BF?
    Nej, nej, jag är orolig mestadels av tiden. Tycker det är jättesvårt att slappna av och var helt lycklig, är så rädd att bli besviken igen. Det kommer nog så småningom, man kan slappna av mer och mer och då kommer andra saker att oroa sig för... förlossning, att bli mamma... =)

Vi fick BF idag av läkaren, 1/5, men det kommer med säkerhet bli tidigare, det brukar bli det med tvillingar, så vi räknar med början/mitten på april.

Kramis!
  • Najje79
    Liliuokalani skrev 2011-09-27 10:24:56 följande:
    Vart på vul precis o fått se lilla hjärtat ticka.. I v 7+4 precis som jag räknat e så glad så vet inte vad. Va så nervös innan efter skräckupplevelsen förra gången. Beräknad till 10 maj..
    Åh, vilken lycka!! En liten maj-bebis!
Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF