Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
Julia: Är så glad för er skull! Bra jobbat, tjejen! Vill höra allt sedan och såklart se bilder på underverket! Varmaste kramarna. Njut nu!
Julia: Är så glad för er skull! Bra jobbat, tjejen! Vill höra allt sedan och såklart se bilder på underverket! Varmaste kramarna. Njut nu!
Moa Li: Idag är Dagen D! Hoppas allt går bra för dig!
Här är mina små mirakel, redan 7 veckor gamla!
7feb: åh, sicken liten sötnos!! Vilka ögon, man drunknar i dem ju!
Moa Li: hur går det? Hoppas du är inne och får bebis nu!
Bouillotta! Grattis!! Skönt att allt gick bra. Jag hade fruktansvärd huvudvärk de första två veckorna. Kroppen ställer om sig och spänningar släpper.
Julia: jobbigt med mjölkstockning, skönt att du fick hjälp. Jag använde också vetekudde när jag fick det.
Stort Grattis Hera och välkommen till världen lilla Olivia! Hoppas hela familjen mår bra! Kram
Välkommen till världen lilla Alice och en stor grattiskram till mamma! Vad skönt att allt gick bra!
Gulia: Förstår att du börjar bli nervös, men det kommer att gå jättebra! Kram!
Mina pojkar är redan 2 månader! Allt går bra, dagarna bara flyger iväg. Var hos BM idag på efterkontroll, allt såg bra ut, allt hade gått tillbaka till som det var innan, hon sa att det inte ens syntes att jag hade fött barn. Nu är det kniiipövningar som gäller så att jag kan komma igång med träningen till hösten utan pinsamma incidenter!
Här är mina mirakelbebisar Luca till vänster och Adrian till höger.
Hallå alla mammor, med bebis i magen eller utanför! Hur går det för er? Hur mår ni och bebisarna?
Vi har det bra, maken har semester så just nu är han och Adrian och hälsar på farmor och farfar och har varit borta över natt. Så jag och Luca har haft egentid här hemma, riktigt mysigt att bara rå om en bebis utan dåligt samvete för den andra.
Hoppas ni har det bra även fast vädret hade kunnat vara bättre!
Kram!
Gulia: åh, vad spännande! Lycka till, snart är du mamma!
Gulia: Tänker på dig idag, hoppas allt har gått bra! Kram!
Julia: hur har det gått med lillans höfter?
Gulia: stort grattis!! Välkommen lillprinsen! Hoppas allt har gått bra! Kraam!
Julia: så söt din lilla docka är! Vad skönt att hon slipper skenan! Kram!
7feb: vilka sötnosar du har!!
Julia: lillan, vad fin hon är! Visst är det härligt med barnvagnspromenader. Men jag får också fortfarande väldigt ont av fogarna.
Och idag är det exakt ett år sedan jag plussade!! Pojkarna blev 4 månader i onsdags. Jag är så lycklig, går i en liten bebisbubbla. Jag vill aldrig börja jobba igen, vill bara vara med dem. När jag går och lägger mig längtar jag till morgonen så jag får vara med dem igen!!
Hej tjejer!
Hur går det för er? Här flyter allt på. Pojkarna blev 5 månader i lördags. De är helt underbara (såklart ;)) De har börjat upptäcka och "leka" med varandra, skrattar och "pratar" hela tiden.
Hoppas allt är bra med alla fina mammor och söta bebisar!
Luca
Adrian
Ja, var sjutton tog tiden vägen?
Mina älskade killar blev ett år i måndags, börjar förskolan om två veckor och jag börjar jobba om tre veckor!!
Hoppas ni alla mår bra och har det underbart med era barn!
7feb: det känns helt okej att börja jobba. Ska bli kul att komma tillbaka, det har varit många förändringar sedan jag gick hem så det ska bli spännande!
Däremot har jag riktig panikångest över att lämna barnen på förskola! Det är som det är och vi har fått plats på den bästa fsk i stan, men ändå. Adrian går men inte Luca plus att de är så otroligt mammiga! Men det kommer att gå bra, det vet jag!
Inga syskonförsök här, det tog ju 8 år, 1 MA och 2 MF att få till våra mirakelbebisar så vi är så nöjda så här (fast jag skulle ljuga om jag säger att jag inte är sugen på en 3a! )
Hera78: Stort grattis till småsyskon!
Turitella: Vilken liten pralin! Helt underbar!
Mina killar är nu 15 månader, de är verkligen överallt! Klättrar, springer (alltid åt varsitt håll med en stressad mamma ensam kvar i mitten.... haha) men de är helt underbara och jag tackar dem varje kväll öfr att jag fick bli deras mamma!
Lite gammalt foto, här är de ca 11 månader
Glömde skriva; Luca till vänster, Adrian till höger